8
Svar: X

Med en otroligt busig och pysselglad 2åring samt en hårig kisse och öppenplanlösning på nästan 90m2 så blir det snabbt stökigt överallt. Med långa arbetsdagar och fritidssysslor efteråt så faller ofta städningen i glömska. Skulle underlätta massor med en robotdamsugare.
 
Svar: X

Vår robotgräsklippare känner sig ensam och behöver lite sällskap. Om allt går vägen så räknar vi med små robotgrässugare till sommaren!
 
Svaret är X, innebär att man pekar med fjärrkontrollen.

Motivering: Vi har en hund har långa arbetsdagar borta hemmifrån ca 12 timmar och då vore det trevligt för både oss och vår hund att komma hem till ett rent hus så får vi tid over till att busa och gå långa promenader
 
Rätt svar är X
Jag skulle verkligen behöva denna fantastiska lilla söta robot som skulle kunna hjälpa mig att få det fint här hemma.
Är lättare rörelsehindrad och har dessutom katter så här behöver dammsugas flera gånger i veckan vilket jag inte hinner eller orkar då jag hjälper mina gamla föräldrar också så när jag kommer hem är jag mycket trött och sliten och då vore det underbart att sitta och titta på denna lilla charmig "Robert" medans jag väntar på att mina värktabletter ska börja verka + att det vore en mycket fin 50 år present att få ;)
 
Rätt svar X

Motivering: med katter i huset krävs det dammsugning ofta, och en robotmaskin skulle ge mig en massa extratid till mitt ideella arbete med att rädda och ta hand om övergivna katter. 🐾🐱
 
Svar X

En robotdammsugare hade hållt rent efter vårt yrväder till dotter och slöa hund som ständigt drar in en massa grus och löv.
 
Svar x

Har varit negativ till robotdammsugare men denna kanske är bättre än föregångare....
Vore kul att prova.
 
Nr 2.

Jobbar långa dagar på bygget och har inte ork att vara noggrann med dammsugningen när man kommer hem. Vore jätteskönt att ha "någon annan" som gör jobbet åt en.
 
Nej! Nummer två på listan menar jag. Men den heter ju X.. Nåja.. Så går det när man e trött..
 
Svar: X
När vi renoverade huset fick jag bestämma golv, på ett villkor, jag skulle dammsuga 2ggr i veckan.
Fick mitt golv, men har kanske inte riktigt riktigt skött mina ålägganden med 2ggr i veckan....
 
Svar x

I vårt hus är det mannen som städar o han är inte på bra humör när denna sysselsättning utövas. Som nybliven trebarnsfar med tre lurvbollar som brottas halva dagarna o vägrar vara ute när det inte är plusgrader o toppenväder så kan ni ju gissa hur snyggt det är på vårt golv!
Han fyller 35 år i april och vad vore bättre än att ge möjlighet till ett renare hem och samtidigt mer fritid!
 
Svar: X

Motivering:
Så enkelt är det: GILLAR ER ROBOT......
-:), :), :)
 
Svar: x

Tiden som renoverande 3barns pappa och dammsugaransvarig blir ibland ganska svettig. Med en robot skulle iallafall ett område i huset klara sig helt själv.
 
Svar: X

Motivering:
Gör i ordning kaffe, te och bröd och ställ på en vacker duk. Tänd några ljus. Sitt ner och gör ingenting annat än njut av kaffet, teet och kakorna, stunden som den är - allt medan den självgående dammsugaren, som lite då och då dyker upp någonstans i ögonvrån, försynt tar sig runt och sköter marktjänsten. När fikat är över är den snart framme och gör fint under bord och stolar. Det tänker man antagligen inte ens på. Man har sedan länge kunnat ägna sig åt annat.
 
Svar: x

För att jag verkligen vill ge min fru en sådan som vi pratat om så länge men pengarna har aldrig räckt till det. Alltid är det annat som går före, tyvärr. Jag ser det som en gåva till min fru att ingen av oss behöver dammsuga. Denna skulle ju ge tid över till varandra och bättre gåva än så går ju inte att hitta!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.