Rätt svar:X
TÄNK OM DRÖMMEN BLIR SANN
ATT DET VAR JAG SOM VANN:
SLIPPA GÅ RUNT OCH KLAGA SOM VÄRSTA SURA TJEJEN
ATT ROBOTEN FIXAR STÄDNINGEN, DET ÄR GREJEN!
 
Svaret är X
Vi hade en robotdammsugare när vår son var liten. Han jagade den runt huset och lärde sig gå på kuppen. Nu är dammsugaren trasig och vårt barnbarn håller på att lära sig gå...
 
Svar:X

Jag och min fru har köpt ett hus som redan kostat två äktenskap. Med två små barn för vi en ojämn kamp mot dammråttorna. En ytterligare familjemedlem av detta slaget skulle underlätta!
 
Svaret är x.

Hellre en Samsung i hörnet än ett rent helv***.
 
Svar: x
Centraldammsugaren jag installerat är faktiskt riktigt bra... men... problemet är att man måste släpa runt 12 meter slang som skall slå knut, välta omkull diverse diverse saker på vägen till det rum som skall städas, och barnen stoppar leksaker i utsuget. Slangen kommer fram allt för sällan och när den väl är framme får den ofta ligga kvar allt för länge. En Powerbot VR9000 skulle göra livet lättare på många sätt för familjen, och desto svårare för dammråttorna.
 
Svar X

Nygifta och föräldrar om 4 veckor, detta skulle underlätta mycket för oss här hemma så att vi kan vara med våran nyfödde bebis.
 
Tänk att få överraska sambo och yngsta dottern med denna fantastiska maskin, dessutom på alla hjärtans dag!
Ända sedan vår yngsta dotter (8 mån) föddes har hon haft problem med andning och luftrör. Hon föddes med trakeomalaci vilket innebär att hon har mjukt brosk i sina luftrör. De första månaderna pep/väste hon som en cykelpump och hon kunde inte ligga på rygg för då syresatte hon sig inte. Vi gör vad vi kan för att underlätta hennes tillvaro i väntan på att det ska växa bort. Hon sover mycket utomhus på dagarna, på nätterna sover hon i en vinklad säng och vi försöker städa så att det alltid är rent hemma. Denna maskin skulle ju innebära fantastiska framsteg för oss som familj! Pipandes håller hon sina tummar!
 
Svar: X

Jobbar heltid och har två barn, städningen är inte det roligaste. Fan - Jag vill bara ha mer tid med mina barn. En luxuös robotdammsugare skulle lösa halva städningen när vi inte är hemma. Mer tid att leka!!!
 
Svar: X

Motivering: Det enda sättet för mig att få någon eller något att lyda mig till 100 %.
 
Svar X

En dammsugare som går själv har varit ett tips
För att få bort alla dessa rester av chips
Som INGEN i hemmet är orsaken till
men mattan är trots det fylld av spill

I hallen möts man av små gummikulor
Konstgräsplanens dämpning fyller alla sulor
I köket skulle vi också behöva stöd
Ungarnas bakning blir min död...

En dammsugare som fixar när vi inte är hemma
Se DET vore ju faktiskt en annan femma
Välkommen till oss, lille städkamrat
Vad skönt det vore att få vara lite lat!
 
Svar: X
-----------------------
I november föddes vår som med stor dramatik. Ingenting indikerade på att något inte stod rätt till men när han väl kom ut var han väldigt sjukt. Efter en tid på sjukhus och en operation senare säger läkarna att han är en fullt frisk liten kille. Turbulent tid med sonen samtidigt som vi totalrenoverar vårt 20-tals hus. Vi har snart kommit halvvägs med huset och sonen mår bättre, men med lite hjälp på traven att hålla ordning på allt renoveringsdamm vore fantastiskt.
/Hanna
 
Jag behöver all hjälp jag kan få för att hålla rent hemma, tyvärr har jag nog varit ungkarl lite för länge för att det ska vara riktigt nyttigt!:surprised:
 
Svar: X

Motivering:
Med kryckor och ett brutet ben får städningen lida för att slippa bestående men. Hjälp mig göra entrén ren medan jag ligger klen.
 
Svar X.

När man skall dammsuga upp riset,
blir det oftast värsta griset.
Har man lite is i magen
så städar roboten upp det på dagen.
 
Är dålig på att städa, och den billiga städroboten jag köpte var helt värdelös så den lämnades tillbaka. En Powerbot hade onekligen varit trevligt :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.