Svar: X

Motivering:Har begränsat med tid samtidigt som dammråttor och katthår ständigt ansamlas och borde dammsugas upp, men lägger hellre tid på familjen än dammsugning. Så med en robot-dammsugare skulle jag både få mer tid för familjen och samtidigt slippa dåligt samvete för de eviga dammråttorna :)
 
Räcker det inte med att jag verkligen avskyr att dammsuga!??😄
 
Svar: X

Jag längtar efter känslan av att komma hem till ett nystädat hus när jag är trött kommer hem från jobbet och vill ägna min tid åt mina tre barn istället för att städa.
 
Med en robot i huset kan ungarna fortsätta med buset. Mamma och pappa mer egen tid får, kanske unge tre till våren får. Om bara roboten går.
 
Svar: X

Vi flyttar till ett hus i Mars som har en oinredd övervåning. Med en massa byggande och projekt framöver skulle en robotdammsugare verkligen underlätta vardagen för oss då vi även har två barn (2,5 och 1år) som vi hellre ägnar vår tid åt än att dammsuga :)
 
Svaret är X

Med denna grymma robot i mitt team, blir det ett Samsung dream team, skura skrubba damma och gno, med denna Samsung kommer grannen stå och glo!
 
Svar X

Motivering:
Jag och min sambo ska lyckas med följande i år.
Bygga hus
Bli föräldrar
Anlägga en förhage
Bygga fårhus
Renovera ett befintligt hus från början av 1900-talet
och samtidigt försöka hålla ihop... Allt som kan underlätta för oss hade varit till enorm hjälp!
 
Svar: X

Även vi har svårt att få tiden att räcka till med tvillingar på 2 1/2 och en liten på 1 år och 2 månader 😝.

Den brillianta samsung robot vill vi gärna ha,
för tänk så himla bra det kunde va,
att få komma hem till man och barn och slippa tänka på städ och damm 👍😃
 
Svar X

Med två små tjejer på 2 och 1 år har vi många roliga stunder runt matbordet när de äter själva. Att vi nu båda två har börjat jobba igen gör att vi ofta har en liten kompost under köksbordet vilket en smart robotdammsugare skulle kunna råda bot på.
 
Svar: X

Klart bättre än RUT, dessutom gratis utan prut.
 
Svar: X

Motivering: För att vår nuvarande dammsugare suger. Automation=Liberation
 
Svar X

Precis hemkommna med en ny liten familjemedlem, en robotdamsugare skulle underlätta städningen enormt.
 
Svar X

Motivering: Motiveria !? Powerbot VR9000 talar för sej själv,varför jag skulle bli överlycklig att den i hemmet få ha.3 katter och en Bejbi (hund) som jag passar ofta och en karl som är borta ofta,det innebär att jag själv måste dammsuga nästan var dag med en kass axel som ska stelopereras snart.Hade varit en sten som lyfts från mitt hjärta om jag fick en Powerbot VR9000 till hjälp !!!
 
2014-08-13 18.11.50.jpg
Eftersom vår minsting ser ut så här EFTER VARJE MÅLTID, så kan ni tänka er hur vårt golv ser ut. Dammsugaren står permanent i hallen och används 3-4 ggr om dagen. Det börjar bli lite råkigt :(, och jag svär varje gång jag snubblar över slangen...
Jag sliter hellre ut en stackars robot, än min egna rygg ;) (eller riskera att bryta nacken i hallen)
 
Svar: x
Med en liten hemma som precis börjat åla och två katter. Så får dammsugare gå varm här hemma. Med en robotdammsugare hade man haft lite mer tid till dottern.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.