Svar:
X. Att du med hjälp av en laserpekare kan peka ut platser som du vill att roboten ska städa direkt

Motivering:
Bjuda hem vänner får mig att bäva
Ett någorlunda rent hem detta kräva
Hur tusan ska jag hinna med att städa?
Så jag vågar låta vännerna över tröskeln träda
Snälla tonåringar jag har i alla fall
men städning är inte riktigt deras kall...
Hästar och jobb det tar min mesta tid
En Powerbot VR9000 skulle ge mig frid
 
Svarar jag X

Varför behöver just jag en robotdammsugare? Om ett par veckor kommer jag att vara hemma pappaledig, och då har jag lovat att ta hand om allt hemma... Om jag fick hjälp med dammsugningen skulle det finnas lite tid till katterna, matlagning, tvätt, gräsklippning och framförallt BARN...

Hej på er
 
Svar: X

När vi ritade vårt hus för några år sedan så var det EN punkt som inte var förhandlingsbar. Huset skulle vara anpassat till en robotdammsugare!! Inga trösklar eller nivåskillnader. Anledningen är 8 hundar och taskig rygg från bilolycka. Men jag har inte hittat en robot som varit bra nog (eller i min budget). Samsung Powerbot VR9000 ser ut som en dröm.
 
C
Svar: 1 eller 2 vore förstås bäst, men svaret är X
Motivering: Inget suger som en Powerbot
 
Svaret är X.

Husbygge och tre småbarn tar sin tid, städningen är tyvärr inte att som blir prioriterat. Med en sån här manick skulle i alla fall vi få något gjort på städfronten!
 
Svaret är X.

Då min gamla städrobot precis flyttat och lämnat mig ensam i ett stort hus så skulle denna sitta som en smäck. Speciellt som vi har 2 barn som vi delar vårdnaden om, och som jag hellre spenderar tid med än att dra runt med en vanlig dammsugare.
 
svar: x

Jag var med en bil olycka och förlorade funktionen på högre handen. På grund av belastning på väster hand drabbades vänster handen av artros. Alltid önskade jag mig att skaffa en sådan dammsugare. Livet kommer blir underlättat med Samsung Powerbot VR9000.
 
Svar: x
Motiviering:
Jag var med en bil olycka och förlorade funktionen på högre handen. På grund av belastning på väster hand drabbades vänster handen av artros. Alltid önskade jag mig att skaffa en sådan dammsugare. Livet kommer blir underlättat med Samsung Powerbot VR9000.,
 
Svar: X

Med tre stora aktiva hundar, renovering av både hus och trädgård, går dammsugaren varm i vårt hus och det stjäl så mycket tid som jag skulle vilja lägga på hundträning, renovering och trädgårdsarbete. Den är mer än välbehövlig och ytterst välkommen till The Seaside Shack!
 
Rätt svar är X

Eftersom städa är tråkigt men att ha rent är kul.
Skulle vi precis behöva en sådan här filur.
 
Svar X:

Klart att med 15 mil enkel väg till jobbet vore det bra med en robot.
 
Svar x

Skulle vara bra med en dammsugare som kunde köra efter vår skitgris till katt, kanske man kan få den att lurpassa vid kattluckan och jaga ut katten igen om den är för skitig!
 
Svar: X

Motivering:

Jobbar som städare på Karlskoga sjukhus och tycker det vore skönt att slippa städa direkt när jag kommer hem till mina tre små knoddar som tycks ha med sig hela sandlådan in varje dag.
Min ekonomi tillåter inte den lyxen som en Powerbot VR9000 skulle vara i min vardag!
 
Wow vilken grej! Vore toppen för vår familj. Maken skulle älska en ny teknisk gadget. Och jag och barnen kan kanske få vår efterlängtade katt om det smyger runt en robot och plockar tussar och sand! Win, win! Renare hus, gladare barn, utvilad fru och barnalycklig make. Tänk vad en liten manick kan göra!
 
Svar: X

Motiveringen är enkel: Det är oerhört tråkigt att dammsuga, så att säga åt någon annan att göra det utan samvetskval vore ju fenomenalt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.