199 534 läst · 1 355 svar
200k läst
1,4k svar
Amazon Sverige har slagit upp portarna
Jo Airmee har funkat utmärkt och de har ju också en lustig funktion där man kan följa paketutdelningen live via en GPS karta som man får SMS om när de kör ut. Postnord funkar också utmärkt, Bring har jag ingen erfarenhet av.Sthlm1891 skrev:
Varför var det sådan markant skillnad mellan leverantörerna då om allt kommer från samma ställe? Eller syftar du på ojämn kvalité?Cheesen skrev:
Ja det är ojämn kvalitet. Säkringarna stansas ut ur en plåt med ett verktyg och beroende på om det är första 100 eller sista miljonen säkringar som kommer ut från stansen så skiljer det en hel del mellan dom. Man kan ju inte heller testa alla säkringar för vilken ström dom brinner av på då man inte kan göra det utan att förstöra dom.Tokslut skrev:
Medlem
· Stockholms Län
· 694 inlägg
Hittade en pryl på Amazon som jag var intresserad av men tyckte det var lite dyrt, sökte och hittade att jag kunde köpa den direkt från tillverkaren. För kanske halva priset.
Det udda var sen när den skickades att det gick med Amazons transporttjänst. "Amazon Swiship UK".
Är detta normalt, dvs att Amazon sköter logistiken även när man inte handlar genom någon av deras deras egna siter?
Det udda var sen när den skickades att det gick med Amazons transporttjänst. "Amazon Swiship UK".
Är detta normalt, dvs att Amazon sköter logistiken även när man inte handlar genom någon av deras deras egna siter?
Det har hänt mig en gång också.engs skrev:Hittade en pryl på Amazon som jag var intresserad av men tyckte det var lite dyrt, sökte och hittade att jag kunde köpa den direkt från tillverkaren. För kanske halva priset.
Det udda var sen när den skickades att det gick med Amazons transporttjänst. "Amazon Swiship UK".
Är detta normalt, dvs att Amazon sköter logistiken även när man inte handlar genom någon av deras deras egna siter?
Någon annan än jag som har problem att beställa från Amazon?
Försökt i två dagar nu, med lite olika produkter (egentligen vill jag bara ha nya sågklingor)..
Får detta felmeddelande i kassan varje gång när man trycker på betala
Försökt i två dagar nu, med lite olika produkter (egentligen vill jag bara ha nya sågklingor)..
Får detta felmeddelande i kassan varje gång när man trycker på betala
Hoppsan! Tyvärr
Amazon.com-sidan du försökte komma åt kan endast visas vid kassan.
Om du försökte göra ett köp ber vi dig kontrollera ”Mina beställningar” på ditt konto för att bekräfta att beställningen gjordes. Om beställningen innehåller artiklar som ännu inte har påbörjat sändningsprocessen kan du ändra din leverans- och faktureringsinformation, avboka artiklar från beställningen och mycket mer.
För artiklar som beställts från andra säljare än Amazon.com (artiklar från våra handlare och Marketplace-säljare, såsom begagnade artiklar och kläder) måste du kontakta säljaren för att be om eventuella ändringar eller returer. Du hittar dessa artiklar – tillsammans med länkar för att kontakta säljaren – i avsnittet ”Dina beställningar” på ditt konto.
[bild] eller [bild]