711 375 läst · 11 004 svar
711k läst
11,0k svar
Allt om bilen
Kollar in rosten när jag är under bilen, detta är det enda som finns, som tur är bara ytrost än så länge.
Anledningen är slitage från framhjulen och att man lyft bilen på fel ställe så kanten vilkt sig.
Lossade plasten som täcker sparklådorna, men det är fint bakom.
Ska åtgärda kanten och rosten så borde det hålla några år till.
Anledningen är slitage från framhjulen och att man lyft bilen på fel ställe så kanten vilkt sig.
Lossade plasten som täcker sparklådorna, men det är fint bakom.
Ska åtgärda kanten och rosten så borde det hålla några år till.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Komiskt att detta kom ut idag när SaaBen tidigare i tråden fotades i Södertälje :O Har dock svårt att tro det är ett samband
"Mannen agerande som polisen • Förbjuds att vistas i flera områden i Södertälje"
https://telgenytt.se/ledarfigur-far...7lhTCVcmPEQGIngrEg_aem_ZAHvqfvnWVq7cxZjyqujtQ
"Mannen agerande som polisen • Förbjuds att vistas i flera områden i Södertälje"
https://telgenytt.se/ledarfigur-far...7lhTCVcmPEQGIngrEg_aem_ZAHvqfvnWVq7cxZjyqujtQ
Får ståplattor på däcken när min bil stått några dagar, bilen studsar fram några km, i början kan man t.o.m höra det om man hissar ner rutan.
Har 3 kilo i runt om, tycker det borde räcka, 265/30 235/35-19"
Däck från Kina fram som heter Nordex !! och Indonesien bak, tror de heter Akilles eller nått liknande.
Däck från Kina fram som heter Nordex !! och Indonesien bak, tror de heter Akilles eller nått liknande.
Jepp, Saab hade som mest 8ans primär, jag har 7ans på min. 8.8 primären är en eftermarknadsdesign av Jörgen Eriksson.
Originalration på min bil torde vara 37,22 km/h per 1000RPM och den nya borde bli 44,30 km/h per 1000 RPM. Plus en mycket tajtare kedja, kedjespännaren är modifierad nya kedjor i kittet.
Originalration på min bil torde vara 37,22 km/h per 1000RPM och den nya borde bli 44,30 km/h per 1000 RPM. Plus en mycket tajtare kedja, kedjespännaren är modifierad nya kedjor i kittet.
Har väl Kina sulor på pickupen också men inte märkt nåt sådant fast den stått ett tag.Isakare skrev:Får ståplattor på däcken när min bil stått några dagar, bilen studsar fram några km, i början kan man t.o.m höra det om man hissar ner rutan.
Min sommarbil står hela vintern. Den har aldrig fått ståplattor. Den bilen har Michelin. Jag har aldrig sett ståplattor med något däck av kända kvalitétsfabrikat. Inte lönt att köpa annat än bra däck är min åsikt.Isakare skrev:Får ståplattor på däcken när min bil stått några dagar, bilen studsar fram några km, i början kan man t.o.m höra det om man hissar ner rutan.