712 353 läst · 11 004 svar
712k läst
11,0k svar
Allt om bilen
Tillbaka på bilen idag, och det regnade och jag tvättade bilen innan, inget vatten har läckt in. Allt jag gjorde var att plocka ut packningen, hantera den litet och sätta tillbaka den. Jag tror inte det kommer hålla i längen men bra nog för tillfället.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag vet inte var vatten läckt in (har inte läst alla inägg i tråden), men jag har på ett par bilar löst läckor genom att spraya lättflytade rostskydd på det som läcker (fönsterlist, bakljus etc) - linoljan eller vaxen penetrerar spalten och avvisar sen vattnet är min teori.DennisCA skrev:
Väldigt kul med fin 900 turbo iallafall... Haft ett par 900, men aldrig nån turbo...
Kan väl nämna att det var en tätning i lådan som var sönder , detta gjorde att lamellernagalento skrev:
i ena lamellpaketet slirades sönder då trycket försvann. Bilen funkar som vanligt nu sen
en tid tillbaka.
Ni som bor i Finland, vet ni nåt om en firma? som heter xxx xxx eller om det är ett namn.
En som vill köpa en bil av mig för export till Finland.
Finns ingen info på Facebook profilen.
Vet att det är mycket bluffar med pengar som skickas hit och dit så man är ju på sin vakt....
En som vill köpa en bil av mig för export till Finland.
Finns ingen info på Facebook profilen.
Vet att det är mycket bluffar med pengar som skickas hit och dit så man är ju på sin vakt....
Redigerat av moderator:
Frågade han lite och det är nog samma person som du tänkte på.T Tamak skrev:
Bad om att få namnet stuket i inläggen då han kanske inte vill att det ligger ute på forum.