712 929 läst · 11 019 svar
713k läst
11,0k svar
Allt om bilen
Japp, Cirkel K och betalkort. Det skulle vara lika för alla tydligen. Så för att mackarna ska vara säkra på att få betalt så låses 1.200kr (numera 1.500kr) när du slagit in koden, så du måste ha den summan på kortet för att kunna tanka, därav de håller summan så låg som möjligt. De är väl rädda för ramaskrik från de som inte har mer på kontot eller nåttBlodsoppen skrev:
Turbo, ja då har ju symaskinssnurrorna inget att sätta emot. Gammal skrotmotor som gått 40.000mil bänkas till 1.482hk! 1.808NMDan_Johansson skrev:
Richard Holdener på youtube har drösvis med bromsningar på motorer som kommer rakavägen från skoten till bromsbänken som levererar
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Film som skärmdumpen är tagen av:
Byggveteran
· 2 389 inlägg
Byggveteran
· 2 389 inlägg
Byggveteran
· 2 389 inlägg
I Sthlm finns dessa bara i Rinkeby steget innan de skrotas.M maria01 skrev:[bild]
opel zafira
1999 – 2005
den är bilen som har fåt kult status nästan i hela europa man ser otroligt många på vägarna fortfarande måste ha vart en deras bästa sålda bilar jag vett flera familjer som har dom som andra bilar hantverkare som har dom som jobb bilar väldigt lite strul med och att dom är små fast endå rymliga
Fantastiskt, vad var det för bränsle och hur mycket vägde fordonet?Tokslut skrev:Kunde köra min 80-tals Corvette på 0.7liter milen, gör det med en Volvo från samma era (275/40-17" runt om som var original tillval -88) Och motorn härstamma från 1955. Fram till 1991 var den typ oförändrad i grunden. Jag vet ju vilken av de två bilarna jag valde (kört Volvo 2ggr i mitt liv)
varför hänga upp sig vart ventilstyrningen kommer ifrån? Båda är bensinmotorer, bara det att en är bra mycket billigare och har lägre tygnpunk.