711 777 läst · 11 004 svar
712k läst
11,0k svar
Allt om bilen
Jag byggde till ett skjul för att en veteranbil skulle ha en bra plats och jag tänkte att här inne ska inget annat få stå.nino skrev:
Nu står där en veteranbil, 4 gamla mopeder, ett skåp, ett bord, tre dörrar lite inredning ur en annan veteranbil samt säkert 15 - 16 bilhjul ...
Jodå jag byggde en carport, 4x8 för husvagnen, den har inte kommit in än och lär nog inte göra det heller...K Kurtivan skrev:
2 åkgräsklippare, 1 moped, ved däck skoter ja du verkar ju veta hur det blir
Ja bra att stänga ute väder och vind , men på senare tid överväger man attN Niq skrev:
lämna till verkstad istället för att frysa ute. Kan vara värt att betala lite för det.
Ibland är jag försiktig av den anledningen att om jag hamnar i problem under skruvandet och bilen är okörbar, då blir det besvärligt att få den till verkstad, bättre köra dit den innan jag ställt till det Det här är ju naturligtvis sådant man lärt sig erfarenhetsmässigt, tyvärrgalento skrev:
Träskiva och liggunderlag att ligga på.galento skrev:
En garderob med kläder på sig så man ser ut som Michelingubben. Sedan är man redo att ge sig ut i kylan och värma loss allt som inte bara är fastskruvat utan också fastfruset så det blir lite roligare.
"Blå hallen" är inte rolig, men den är alltid öppen, billig och rymligN Niq skrev: