1 077 683 läst · 12 969 svar
1078k läst
13,0k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Det är faktiskt ganska svårt att sova då en katt går på en om nätterna eller ligger på ens ben så man kan inte svänga sig. Vår förra katt sov i sängen men hon brukade bara ligga på min armbåge en stund, sen gick hon alltid till fotändan och sov där resten av natten. Natten till söndag vaknade jag av en katt ligger mot min rygg och jag skulle vilja vända mig men katten är i vägen, flyttar på katten och ska vända mig och lägga ena armen under kudden och så tar handen i en katt till som klämt sig in mellan min och sambons kudde. Då tog jag båda och slängde ut dom och stängde dörren.
Klia mig på magen är du snäll...och ryggen...
...och magen igen...längre ner...
...erhh, vart tog du vägen...vilka skitiga fingrar...
...nu blev det ännu bättre...
...åhhh...du luktar katt...
...så skönt...zzzzz….
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
...och magen igen...längre ner...
Logga in
Skapa konto
...erhh, vart tog du vägen...vilka skitiga fingrar...
Logga in
Skapa konto
...nu blev det ännu bättre...
Logga in
Skapa konto
...åhhh...du luktar katt...
Logga in
Skapa konto
...så skönt...zzzzz….
Logga in
Skapa konto
Jag har ju svårt att sova utan katter i sängen...
Enligt sambon lärde dom sig igår att använda luckan, dom gick ut och in av sig själva, men det verkar inte vara helt klart för dom trots det... I morse då jag steg upp stod dom på utsidan och jamade åt mig, verkar inte förstå dom kunde gå in genom dörren. Jag puffade på locket för att visa och då verkade det gå upp ett ljus, försiktigt, försiktigt tog dom sig in.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 327 inlägg
Även om katten mycket väl vet att den kan gå genom luckan, kommer du att få öppna dörren hela kattens liv. Varför ska husets härskare behöva åla sig genom en trång lucka, när tjänaren så enkelt kan öppna dörren så att katten enkelt kan gå in eller ut med nosen och svansen i vädret.
So true!Stefan Bengtsson skrev: