1 077 384 läst · 12 969 svar
1077k läst
13,0k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Var och besökte Uppsala katthem/föreningen samvetet idag.
Denna skylt tycker jag var bra, den som inte har haft katt tidigare kanske inte vet hur det fungerar.
Denna skylt tycker jag var bra, den som inte har haft katt tidigare kanske inte vet hur det fungerar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
I övrigt fanns det gott om sötnosar som smälter ens hjärta.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Ibland får jag ju för mig att han är lite trögtänkt...kashieda skrev:
Men, av nån helt outgrundlig anledning hör han när de fat som det då och då och hamnar en sked tonfisk, liten bit grillad kyckling eller kanske nötigt kött på TAS FRAM...
Och då kan han inte behärska sig utan börjar skrika, och ställer sig på bakbenen för nå upp och se vad som finns på köksbänken.
Han har kommit rätt.
Redigerat:
Jag tror att kissar mår bäst hos riktigt daltande vårdare.FredrikR skrev:Ibland får jag ju för mig att han är lite trögtänkt...
Men, av nån helt outgrundlig anledning hör han när de fat som det då och då och hamnar en sked tonfisk, liten bit grillad kyckling eller kanske nötigt kött på TAS FRAM...
Och då kan han inte han inte behärska sig utan börjar skrika, och ställer sig på bakbenen för nå upp och se vad som finns på köksbänken.
Han har kommit rätt.
Där är skillnaden mellan hund-och kattägare. Hundar mår inte bra med förmycke dalt (blir för tjocka).
I dessa situationer "väntar" våra katter på okänd plats, antagligen skitsura under någon grannes uthus...Jiji skrev:
Enkelriktad kattlucka minst 12 timmar innan planerad avfärd brukar lösa problemet. Än har de inte lyckats se "försåtmineringen" men det skulle inte förvåna mig om de lär sig...