FredrikR FredrikR skrev:
Han är go Bärra, väldigt social och lite hungrig ;)
...eller lite social och väldigt hungrig...

• Älska
  • Gilla
johel572 och 1 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
...eller lite social och väldigt hungrig...
Haha kan så vara.. Dock spinner han när man pratar med han :love:

FredrikR FredrikR skrev:
Dock spinner han när man pratar med han :love:
Katter lär sig snabbt hur man lurar husse på lite extra mat. Glad katt-emoji som representerar hur en katt kan tigga till sig mat med sin charm.

• Gilla
  • Älska
  • Haha
fubar och 3 till
  • Laddar…
Förstör nu inte min bild av att vår katt älskar mig för den jag är.:cry:

• Haha
  • Gilla
Fadai och 4 till
  • Laddar…
Jag är övertygad om att vår katt tyr sig mest till mig (av alla i familjen som hon kunde välja bland) för att det är jag som brukar ge henne mat.

Katter lär sig snabbt som attan ben som ger dem mat eller godbitar. Är jag i köket kommer de som ett skott och tigger. Är maken i köket går de inte ens in. För han ger dem inte extra småbitar mina mycket som jag

Keegan, super villian plotting world dominance

• Vit perserkatt med missnöjt uttryck sitter på en stol.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Snigla och 7 till
  • Laddar…
Grannen hade kräftskiva igår, runt klockan 22 kom han och knackade på bakdörren med ena katten i famnen och frågade om vi kunde hålla honom inne, han var väl lite för intresserad av maten, hade hoppat upp på bordet:crysmile: Ja vi skrattar åt det, grannen var inte sur, dom har katter själv.

Idag tog dom ner tältet dom så jag sade jag hoppades katten inte ställde till för mycket besvär igår men det var inga problem mest roligt men då han började hoppa på borden så var det bäst att skicka hem honom. Medan vi pratade sprang katterna omkring igen och lekte med en annan granne. Dom verkar ha charmat hela grannskapet. Underliga katter som går fram till okänt folk och vill leka, men dom växte ju upp med en hund innan vi tog dom.

• Gilla
  • Haha
lärjungen och 6 till
  • Laddar…
Hmmm och igår kom den svarta hem och riktigt stinker av parfym, vart han varit tro? Jag talade lite med grannarna då dom monterade ner tältet dom haft festen i och sade jag hoppades katten inte ställde till för mycket med problem. Då var båda katterna där igen, och en tredje granne lekte med dom och sen när hon gick hemåt tänkte dom börja följa efter. Blir dom hela grannskapets katter eller.

Två katter som kramar varandra, en randig och en svart, ligger på en stol.
Skapa konto

• Gilla
Fadai och 5 till
  • Laddar…
Mikael_L
Se till att dom får mat hos dig, inte hos någon annan. Då vet dom var dom bor. :)

Tänk att hamna i sällskap med damer med mycket billig parfym på, i så unga år. Du får nog hålla lite koll ... :crysmile:

• Haha
  • Gilla
Fadai och 4 till
  • Laddar…
Ja jag har sagt åt grannarna att inte mata dom, men dom är underliga katter, nyfikna och orädda för andra människor.

DennisCA DennisCA skrev:
Ja jag har sagt åt grannarna att inte mata dom, men dom är underliga katter, nyfikna och orädda för andra människor.
På gott och ont.

När jag var liten hade vi en katt som var som en trogen hundvalp.. om någon gick förbi tomten knallade hon helt sonika med dem hem (eller ut på promenad, eller hundpromenad.. vilket det nu var "de" skulle göra). Så hon försvann ju liksom ibland och kunde vara borta någon dag :oops:

Man vill ju att de ska vara snälla och inte attackera alla de ser, men det är på nått vis bra om de inte går med främmande folk hem...

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
Patrik440
Vid hundrastningen igår kväll skulle tre av katterna vara med å kolla läget.

/ P

• Hundar på en grusväg under rastning med tre katter som ser på.
    Skapa konto
  • Gilla
Fadai och 11 till
  • Laddar…
Mor och dotter :heart:
Två svarta katter bredvid varandra på gräsmatta, ser ut som mor och dotter.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Patrik440 och 17 till
  • Laddar…
En katt vid namn Nisse som ligger på rygg och rullar sig i gruset på fyra olika bilder samlade i en collage med text och solrosdekor.
Skapa konto

Mysa för sig själv ”is da shit” tydligen..

• Gilla
  • Älska
Fadai och 10 till
  • Laddar…
Nu har den ena av våra tjejer varit osedd av oss i två dygn. Kanske lite tidigt att bli panikslagen, men svårt att låta bli.
:cry:

• Ledsen
Alfredo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.