1 077 361 läst · 12 969 svar
1077k läst
13,0k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Katter lär sig snabbt som attan ben som ger dem mat eller godbitar. Är jag i köket kommer de som ett skott och tigger. Är maken i köket går de inte ens in. För han ger dem inte extra småbitar mina mycket som jag
Keegan, super villian plotting world dominance
Keegan, super villian plotting world dominance
Grannen hade kräftskiva igår, runt klockan 22 kom han och knackade på bakdörren med ena katten i famnen och frågade om vi kunde hålla honom inne, han var väl lite för intresserad av maten, hade hoppat upp på bordet Ja vi skrattar åt det, grannen var inte sur, dom har katter själv.
Idag tog dom ner tältet dom så jag sade jag hoppades katten inte ställde till för mycket besvär igår men det var inga problem mest roligt men då han började hoppa på borden så var det bäst att skicka hem honom. Medan vi pratade sprang katterna omkring igen och lekte med en annan granne. Dom verkar ha charmat hela grannskapet. Underliga katter som går fram till okänt folk och vill leka, men dom växte ju upp med en hund innan vi tog dom.
Idag tog dom ner tältet dom så jag sade jag hoppades katten inte ställde till för mycket besvär igår men det var inga problem mest roligt men då han började hoppa på borden så var det bäst att skicka hem honom. Medan vi pratade sprang katterna omkring igen och lekte med en annan granne. Dom verkar ha charmat hela grannskapet. Underliga katter som går fram till okänt folk och vill leka, men dom växte ju upp med en hund innan vi tog dom.
Hmmm och igår kom den svarta hem och riktigt stinker av parfym, vart han varit tro? Jag talade lite med grannarna då dom monterade ner tältet dom haft festen i och sade jag hoppades katten inte ställde till för mycket med problem. Då var båda katterna där igen, och en tredje granne lekte med dom och sen när hon gick hemåt tänkte dom börja följa efter. Blir dom hela grannskapets katter eller.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
På gott och ont.DennisCA skrev:
När jag var liten hade vi en katt som var som en trogen hundvalp.. om någon gick förbi tomten knallade hon helt sonika med dem hem (eller ut på promenad, eller hundpromenad.. vilket det nu var "de" skulle göra). Så hon försvann ju liksom ibland och kunde vara borta någon dag
Man vill ju att de ska vara snälla och inte attackera alla de ser, men det är på nått vis bra om de inte går med främmande folk hem...