Stefan N Stefan N skrev:
... men sen kröp dom upp i min och la sig på min kudde.
... och där lär de sova de närmaste 10/15 åren ..
och du vaknar med katthår i näsan ..

• Haha
  • Gilla
johel572 och 5 till
  • Laddar…
T
Sover och sover ;)

• Två katter som sover ihop, en orangevit och en svartvit, under en randig filt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Två katter som sover tätt intill varandra på en mörk soffa.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
Keegan och 20 till
  • Laddar…
Fredagsmys med ostbågar
En katt slickar sig om munnen medans den blir matad med en ostbåge.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Carro_D och 11 till
  • Laddar…
Har man ont i rumpan så väljer man ngt mjukt att sitta på. Typ en sovande katt.... En svart sovande katt ligger på en orange kudde bredvid en sovande hund på en soffa med mönstrade kuddar.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Marlen Eskilsson och 9 till
  • Laddar…
Hittade en fladdermus på köksgolvet som nån av katterna tagit in :rolleyes:
Bara å ropa på frun så fick hon ta bort den, jag vägra

• Haha
Keegan och 2 till
  • Laddar…
Syskonkärlek. :heart:
Två kattungar som ligger och sover tätt ihop på en mjuk yta.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Keegan och 12 till
  • Laddar…
- Jag undrar varför folk behöver kattlucka, funderade sambon igår.
- Här kommer det ju in katter fast vi varken har kattlucka eller katt.

Vi uppskattar när katterna som kommer på besök istället för att komma in, kryper under huset och äter några möss. Det verkar som om de gör det, för antalet möss har minskat.

• Gilla
Tallguy196 och 3 till
  • Laddar…
Naturliv Naturliv skrev:
- Jag undrar varför folk behöver kattlucka, funderade sambon igår.
- Här kommer det ju in katter fast vi varken har kattlucka eller katt.

Vi uppskattar när katterna som kommer på besök istället för att komma in, kryper under huset och äter några möss. Det verkar som om de gör det, för antalet möss har minskat.
Nu vet jag inte vad ni har för grundläggning men min krypgrund var full av kattskit och spyor när grannen hade en vild kattkoloni på 10 katter. Nu är kattgluggarna spärrade så våra tre katter inte kommer in där. Så med tiden blir det nog mysigare där under.

Hennke85 Hennke85 skrev:
Nu vet jag inte vad ni har för grundläggning men min krypgrund var full av kattskit och spyor när grannen hade en vild kattkoloni på 10 katter. Nu är kattgluggarna spärrade så våra tre katter inte kommer in där. Så med tiden blir det nog mysigare där under.
Just ja, inte bara möss lämnar spår efter sig. Här kryper katter lätt in under farstu och in i förråd. Men under själva huset är det för trångt för katter. Men jag gissar att mössen hittar dit in ändå. De verkar ta sig in i minsta lilla springa. Det känns viktigt att hålla undan mössen, de äter på allehanda ting (även på huset) om de får växa till sig. Katter verkar inte bry sig om själva byggnaden, mest fåglar och möss som lockar dem.

Är detta kattspa? Att bli putsad av två hundar! En svartvit katt blir slickad av två hundar på en soffa med kuddar.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Ingenjören och 14 till
  • Laddar…
Här låg en främmande skadad katt och dog på min altan nu ikväll. Påkörd, av allt att döma, illa skadad i ryggen och bakbenen.
Efter att ha försäkrat mig om att den var död fick den sin sista vila bakom huset.

• Ledsen
dicliff och 6 till
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
Här låg en främmande skadad katt och dog på min altan nu ikväll. Påkörd, av allt att döma, illa skadad i ryggen och bakbenen.
Efter att ha försäkrat mig om att den var död fick den sin sista vila bakom huset.
Inget halsband och/eller chip?

Om någon av våra tjejer skulle försvinna skulle vi nog må lite bättre om vi fick reda på att de hittats.

• Gilla
Fadai och 1 till
  • Laddar…
En orange katt som sover lutad mot en hand på en rutig filt med inredningsdetaljer i bakgrunden.
Skapa konto

Jag kan sova i nedförsbacke!

• Gilla
Maria T och 5 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Inget halsband och/eller chip?

Om någon av våra tjejer skulle försvinna skulle vi nog må lite bättre om vi fick reda på att de hittats.
Nej, den var inte märkt.

Men chip måste du ha en läsare för att se.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.