1 076 851 läst · 12 967 svar
1077k läst
13,0k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
1) Sibirier funkar, iaf för mig och min yngsta son.G GargamelSE skrev:
Men att vara själva 1-2veckor är inget alternativ.
Om man tittar på magen här får man 4 huggtänder och x antal klor runt arm och hand (inte ”superargt” men markerar att nädu..inte där).
Han kan markera annars (plötsligt) med om man klappar.. med tänderna - de andra går med på det.. inte jag - han beter sig bättre mot mig!
Jag är van att sätta gränser för hunden, går bra för katten med..
Jag är elaka tanten haha.. och hunden surtanten (hon försöker också dressera katten)...
Han kan markera annars (plötsligt) med om man klappar.. med tänderna - de andra går med på det.. inte jag - han beter sig bättre mot mig!
Jag är van att sätta gränser för hunden, går bra för katten med..
Jag är elaka tanten haha.. och hunden surtanten (hon försöker också dressera katten)...
Vad är det med katter och att de måste hålla en sällskap på toaletten? Våra följer till och med oss till utedasset. Vi har varit i stugan mer eller mindre i 2 månader och det är nästan 30 grader varmt, lukten är... minnesvärd Har inte katter bra luktsinne?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tjejerna ska vaccineras idag, så vi passade på att stänga in dem så att vi har någon chans alls att få in dem i burarna när det är dags att åka.
"Den där saken på väggen har nog med väggens rörlighet att göra, men jag ser inte riktigt hur... Dessutom litar jag inte på dig just nu, husse."
"Den där saken på väggen har nog med väggens rörlighet att göra, men jag ser inte riktigt hur... Dessutom litar jag inte på dig just nu, husse."
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Brukar till mångt och mycket bero på foderallergi. Jag matar mina med råfoder, färdigköpt sådant (Mush vaisto cat), ty torrfoder innehåller bra mycket skit en katt (eller hund för den delen) inte behöver eller kan tillgodogöra sig eller skapar allergiproblem.Z znitz skrev:
Börjar bli jobbigt, varje morgon ca 10-20 minuter innan klockan ringer står den svarta katten och jamar vid dörren. Han ska in! Gjorde misstaget att släppa in honom en gång och han väl lärt sig nu han kan jama upp dörrar.... Sen kan han börja gnaga mig på hakan typ om jag går och lägger mig igen.
Haha, jo det minns jag från tiden med katt - att vakna av att det står en katt på ens bröst och mjukt trycker på ens kinder tills man vaknar.DennisCA skrev: