1 062 219 läst · 12 824 svar
1062k läst
12,8k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 379 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 379 inlägg
Lill72 skrev:
Ja, visst är det fantastiskt!Maria T skrev:
Släktingen var beredd att avliva katten när den blev skadad men veterinären sa precis som du säger att de klarar sig utmärkt med ett ben mindre.
Här är våra fyra katter, Märta, Tess, Charlie och Doris 😊
Länge sedan nu ett inlägg blev infört. Men här kommer en anledning, och vem gäller det om inte ALICE!
Och självfallet så ska hon vari i händelsernas centrum av "oklara" anledningar. Nu är det inte Kattonger som gäller längre för fröken pimpinett. Nä numer ligger det i mitt öde att plocka ner en stjärna från himmelen så att det behagar och respektliggör hennes ställning. -Vad har jag gjort för fel som inte tidigare tillgodosett hennes respekt undrar jag? Detta håller nästan på att bli lite absurt förhållande till vad som är lämpligt när man är tvungen att vara astronaut också för hertiginnans välbefinnande.
-Jag menar egentligen att det absurda är att ifrågasätta lämpligheten att bara ifrågasätta. Klart att hon är i sitt rätta element och det är bara för mig som stackars undersåte att respektera hennes önskningar.
Och självfallet så ska hon vari i händelsernas centrum av "oklara" anledningar. Nu är det inte Kattonger som gäller längre för fröken pimpinett. Nä numer ligger det i mitt öde att plocka ner en stjärna från himmelen så att det behagar och respektliggör hennes ställning. -Vad har jag gjort för fel som inte tidigare tillgodosett hennes respekt undrar jag? Detta håller nästan på att bli lite absurt förhållande till vad som är lämpligt när man är tvungen att vara astronaut också för hertiginnans välbefinnande.
-Jag menar egentligen att det absurda är att ifrågasätta lämpligheten att bara ifrågasätta. Klart att hon är i sitt rätta element och det är bara för mig som stackars undersåte att respektera hennes önskningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
S
swirve
Elektroniktokig
· Östergötland
· 1 315 inlägg
swirve
Elektroniktokig
- Östergötland
- 1 315 inlägg
Just nu räcker jag inte upp handen, gillar inte min katt... Haft henne skrikande (löp) ett par månader och för 14 dagar sen fick hon äntligen träffa avelshanen. Parning pågick ordentligt i 3 dagar... Fortsatte löpa nån halv vecka efter, men lugnade sig sen och upplevt henne mer harmonisk. Sen för tre dagar sen började hon skrika och bete sig igen, fan. Inga kattungar... Håller på att bli tokig på henne. Funderar på kastrering eller avlivning 😉😁 eller stå ut och försöka en vända till vid nästa löp om ett par veckor.