1 074 718 läst · 12 933 svar
1075k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Den finska kedjan Motonet öppnar sitt första svenska varuhus i Sundsvall och har en del kampanjer, även online. Eventuellt kan man få ytterligare 10 procent på första köpet om man går med i deras kundklubb.
Tror ÖB/Rusta tar runt 179:-
Edit: Kan förtydliga. I butiken får man ytterligare 10 procent vid ett köp om man går med i deras kundklubb. Jag vet inte om det även gäller online.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Edit: Kan förtydliga. I butiken får man ytterligare 10 procent vid ett köp om man går med i deras kundklubb. Jag vet inte om det även gäller online.
Redigerat:
Bara att vänta tills de byggt klart i Örebro, de schaktar just nu.Alfredo skrev:Den finska kedjan Motonet öppnar sitt första svenska varuhus i Sundsvall och har en del kampanjer, även online. Eventuellt kan man få ytterligare 10 procent på första köpet om man går med i deras kundklubb.
[bild]
Z znitz skrev:
Varför gör man det? Är ärligt nyfiken 😀Anna_H skrev:
4774 skrev:
Det är väl för att katter gillar hålor, buskar och liknande. Så kartonger, filtar och liknade liknar bra gömställen. Så då var det väl nån som testade med tejp och katterna tolkar det som en bra boplats.4774 skrev:
Ska oxå testa, men det får bli vid sämre väder för nu är de endast inne för att äta och sedan sova med oss (mig) på natten.fubar skrev:
Ja, dom ska söva han och gå in med kateter.
Han fick smärtstillande och dropp. Se till att ha bra försäkring på era älsklingar, 35-40 000:- kostar detta.
Han fick smärtstillande och dropp. Se till att ha bra försäkring på era älsklingar, 35-40 000:- kostar detta.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto