MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Du ser inte fel. Jag skickade samma bild till maken på jobbet och han svarade "Måste han se mer lågbegåvad ut än vad han är?" :crysmile:
Ibland undrar man verkligen vad som försiggår i deras små huvuden! :rofl:

• Gilla
galento och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
Jumos Jumos skrev:
Ibland undrar man verkligen vad som försiggår i deras små huvuden! :rofl:
Det får man ju veta i filmen insidan ut:

• Gilla
  • Haha
Nalleman64 och 4 till
  • Laddar…
Kvinna diskuterar med överdrivet dramatisk katt; kattens "svält", kvinnans svar om fetma. Humoristisk serietidning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
Nalleman64 och 5 till
  • Laddar…
Efter mer eller mindre subtila kommentarer om kattens vikt har vi nu köpt ett foder för "mindre aktiva och överviktiga katter". Dessutom för känsliga magar, och det tror vi ju att han har. Får se om det emottas med öppna armar. :rofl:
Grå katt med intensiv blick sitter avslappnad på en färgglad filt, omgiven av mjuka kuddar.
Skapa konto

• Älska
  • Gilla
Rd 350 och 13 till
  • Laddar…
Hur mycket väger katten? Vår britt är rätt liten (4 kg) har jag förstått, men har en kompis av rättså aktiv ras :)

• Gilla
MariaiÖstergötland
  • Laddar…
Hehe :cool: KATTHUMOR!

Serie av komiska paneler som visar en katt som "hjälper" sin människa - värmer, tvättar, aktiverar och väcker.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Alfredo och 11 till
  • Laddar…
M MrsForest skrev:
Hur mycket väger katten? Vår britt är rätt liten (4 kg) har jag förstått, men har en kompis av rättså aktiv ras :)
Vet faktiskt inte...men inte för lite tror jag. :crysmile:

Minerna :rofl:
Katt i kartonglåda inomhus bredvid skor och vävd matta.
Skapa konto
En katt sitter inuti en öppen kartong på ett trägolv bredvid en färgglad matta.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Alfredo och 18 till
  • Laddar…
Vet faktiskt inte...men inte för lite tror jag. :crysmile:
Han ser purrrrrrfekt ut! Sådet så :heart:

• Gilla
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Efter allt detta viktprat skred vi till verket och vägde in katten (han måste fattat vad som var på g för han stack och gömde sig). Domen: 5 kg. Han är drygt 1,5 år. Enligt internet är normalvikt ca 4-8 kg?! Nån annan med britt som kan tala om ifall han är purrfekt eller inte? :crysmile:

Efter allt detta viktprat skred vi till verket och vägde in katten (han måste fattat vad som var på g för han stack och gömde sig). Domen: 5 kg. Han är drygt 1,5 år. Enligt internet är normalvikt ca 4-8 kg?! Nån annan med britt som kan tala om ifall han är purrfekt eller inte? :crysmile:
Röstar för purrfekt! :love:;)(y)

• Gilla
  • Älska
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Röstar för purrfekt! :love:;)(y)
Dina katter äter väl 5-kiloskatter till frukost? ;):heart:

• Haha
  • Wow
  • Gilla
Alfredo och 3 till
  • Laddar…
Dina katter äter väl 5-kiloskatter till frukost? ;):heart:
Rasmus är nog runt 5, Bärra dryga 8.
Är man stor måste man vara snäll! :cool::oops:

• Älska
  • Gilla
Alfredo och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L
Frasse väger ungefär 4,5 kg.
Han ser ju rätt lik ut din kisse, men inte helt. Frasse kanske har en del brittiskt korthår i generna, men är inte rasren.
Jag tror att Frasse helst inte ska gå över 5kg. Han känns lite rejäl just nu, stadig, muskulös, absolut inte mager, så han får gärna stanna i denna vikten.
Han går nog ner lite under sommaren, och upp lite under vintern, det är STOR skillnad i fysisk aktivitet.

Redigerat:
Mikael_L Mikael_L skrev:
Frasse väger ungefär 4 kg.
Han ser ju rätt lik ut din kisse, men inte helt. Frasse kanske har en del brittiskt korthår i generna, men är inte rasren.
Jag tror att Frasse helst inte ska gå över 5kg. Han känns lite rejäl just nu, stadig, muskulös, absolut inte mager, så han får gärna stanna i denna vikten.
Han går nog ner lite under sommaren, och upp lite under vintern, det är STOR skillnad i fysisk aktivitet.
Ja, visst är det väl det? Även för rena innekatter? :thinking:

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.