1 087 087 läst · 13 097 svar
1087k läst
13,1k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Administrator
· Skåne
· 7 906 inlägg
Golv under het katt...eller hur va det?
Administrator
· Skåne
· 7 906 inlägg
Äntligen var det någon som ville gå ut med mig och kolla i trädgården tycker Doris
(solen sken en hel minut idag tror jag men vi missade den)
Administrator
· Skåne
· 7 906 inlägg
Ja hon är extremt fluffig nu.
Jag har precis köpt en furminator till henne och försöker tunna ut pälsen så att vi ska slippa lejonklipp i år. Hon gillar inte att bli kammad nu när det finns knutor här och var. Idag laddade jag med godis och gav en belöning efter kamningen. Vi får se vad hon säger när det blir dax i morgon igen.
Jag har precis köpt en furminator till henne och försöker tunna ut pälsen så att vi ska slippa lejonklipp i år. Hon gillar inte att bli kammad nu när det finns knutor här och var. Idag laddade jag med godis och gav en belöning efter kamningen. Vi får se vad hon säger när det blir dax i morgon igen.
Kommer att tänka på en annan katt som var hos oss på ett annat ställe , den varMarlen Eskilsson skrev:Ja hon är extremt fluffig nu.
långhårig och hade en knutor i pälsen. Kommer ihåg att jag satt med katten i badkaret
och matade med räkor medan frugan kammade och sen tvätt Det var en konstig
krabat , gillade att slicka mej i armhålorna och nacken i soffan framför tv,n .