Grå katt utforskar grov sten, omgiven av grönt gräs, nedfallna löv, stock i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
nyfiken, varför lägger husse träd på min sten?

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Jochi och 7 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
[bild]nyfiken, varför lägger husse träd på min sten?
Slarvigt tjänstefolk som inte håller rent, plockar bort skräp, det här ska de få veta att skärpning krävs. Jag har klor.... Och ett dödande nackbett, kanske inte för så tjocka nackar och människa smakar säkert inte gott?!?

• Gilla
  • Haha
fribygg och 2 till
  • Laddar…
Efter en dag med magbekymmer verkar som tillvaron börjar ordna till sig för Rasmus. :love:
En röd perserkatt sover djupt på en grå matta, med benen i vädret och täckt med filt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Han tillåter mig sticka in foten under filten dessutom. ;)

• Gilla
  • Älska
Jochi och 15 till
  • Laddar…
Mikael_L
Det måste ju vara två katter i en hög där, frambenen åt ett håll och bakbenen åt andra. :surprised: :thinking:

• Älska
  • Haha
dicliff och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Jag är lite osäker, men jag tror att denna varit i denna tråd förut.
Men va tusan, jag chansar, den är för bra för att missas ...

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Jochi och 9 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Det måste ju vara två katter i en hög där, frambenen åt ett håll och bakbenen åt andra. :surprised: :thinking:
Haha ja det ser ofta så ut när han myser till det. :love::crysmile:

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
Va fasen. Jag la valpen i fel tråd :seenoevil::seenoevil:
Så länge du lagt dem i min hundtråd också är du ursäktad, för den här gången :p

Iallafall av oss mänskliga, de övriga ser inte ut att hålla med?
(Rassel, Norsk Skogkatt och Cleo, finsk lapphund)
sQd-Q00xUnIGWdM-vIn_YFCP5-BO_fenzsSuXozEq3tcSH9_bVxuT2N9am_rUvEYa5qLlg9OElKgkCqsB07l4AugSglrORQ7yDbJ2o8z2up8NnJfcEYApVfEF9sWT0j8n9mOHL0telVc6wMT7v0RQLIlMCkkMXwPdcJP47qFJJCAMfCwhGBkAz-rr-hhCKTZZXvm0vzFu8cYCMI2T6d5IJ9IcizqDcKhCOssuF4IPjm1QMCeW4zWpzfXrqWIjrO2Ruzebwz21EtQmE5-C2m3LbCTuYdY3qktStYbieId9Ak4TzZTFB9oGV7JhjcyLbvVsIceeWaKdOuSXTWH-JqDQMNPtYGxpghwWBNi-S1wQaQhuPHVBfwKrgDLhR1qsv2nI6Ynd6XPXelymnnxhsqc9Z0SmSOZo1YDqRQSqXVjRq_hbDbhbbpZMCMawTFrZSZZeTYUW3YjjReNxP2BrEbkuLwpVU870tVoQGGNotGH-Yc2j-Qzp_rSWqgoFt7BSnTxmPku-xXHAWBFKnvu3di0TIqvNNgOE_nQqms8FO0NHvFOqCg3X4oFnwzd_XvEY8QyqEN1Oi0bvABUEgIMz4ORzHJ1AmjRC9iy96zJlvhd5BCBnP2rAKJhLB9h1ziKy5Wjlj4zV06SjRIHSERPWGwr-SxhDqNuMqljUStTri22LZ7g1u9KPb_QT1z2qLAdGjIXrq9LU9uyqBGD62oOhHOzr55JAyMKTKs-9LjVXkIdHEATuN_iCNhfOtDVekvv41mj_ZroVbNE51bVJB6Nn_vI0UAvYXduPz0agFKOr-a2XJHyd1JQ5lE0C0Ig-SOUEvPpSL-G6VbCf14o7Qh_Ipk4aTPwfA0TOIvUSvabCGOOhY90O-6eE6Ef-5g_WE_7iQJQLo2zgUrGNVCU0oHtnmEA6aTWJoRa24nc9vN1GpoOJJEeCQ=w673-h897-no

• Älska
  • Haha
  • Gilla
Nalleman64 och 4 till
  • Laddar…
325201491_1372363983514336_5530292370539537410_n.jpg

• Haha
  • Gilla
  • Wow
Nalleman64 och 7 till
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Innan hjärnan drabbas av härdsmälta här, hjälp mig förstå hur vår nya kattsele ska sitta?! Har köpt en ny Trixie, den förra var för kattunge och hade två spännen, ett runt halsen och ett runt magen. Vänder och vrider på denna men fattar ingenting. :crysmile:[bild]
Jag tror benen ska i dom två öglorna med huvudet åt höger. Sedan drar du upp varsin sida upp mot ryggen och stänger spännet där.

Funkar det?

Skamlöst snodd video:

• Gilla
  • Haha
  • Wow
KnockOnWood och 8 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Registreringsstrulet skall tydligen vara fixat först i mitten på Feb. :O
Men vilket år?

• Haha
Jiji
  • Laddar…
Skönt då behöver jag ju inte stressa med det.:cool:

• Gilla
Sona2012
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag är lite osäker, men jag tror att denna varit i denna tråd förut.
Men va tusan, jag chansar, den är för bra för att missas ...
[media]
Den här är rätt bra också :p

• Gilla
Nalleman64 och 2 till
  • Laddar…
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Innan hjärnan drabbas av härdsmälta här, hjälp mig förstå hur vår nya kattsele ska sitta?! Har köpt en ny Trixie, den förra var för kattunge och hade två spännen, ett runt halsen och ett runt magen. Vänder och vrider på denna men fattar ingenting. :crysmile:[bild]
Jag tycker inte att denna modell funkar på katt, det är väldigt lätt att backa ur den. Det ska vara samma modell som du hade förut, de finns i många storlekar.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.