1 062 346 läst · 12 825 svar
1062k läst
12,8k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Vi har fått ordna varsin säng vid elementen här, då Zorro satt vid elementet större delen av dagen - men han älskar värme. Men sen började även Yoda började sitta vid elementet.Stefan N skrev:
Var har du köpt tröja till katten? Zorro önskar en.
Tröjan är från Arkenzoo. https://www.arkenzoo.se/littlebigger-sweet-sheep-hundtroja?86721
Keiko har storlek 25 och han väger lite drygt 4kg om det hjälper med storleken.
Keiko har storlek 25 och han väger lite drygt 4kg om det hjälper med storleken.
Går ett program nu på animal planet och det var den värsta miss skötsel av katter man nån gång sett , fattar inte hur man kan göra så. 600 katter i ett hus , döda i frysboxar mm.
Går i natt och till morron också men hemskt att se , dock bra att djuren får hjälp.
Går i natt och till morron också men hemskt att se , dock bra att djuren får hjälp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nu har jag inte sett programmet men jag antar att den/de ansvariga var hyfsat psykiskt sjuka. Tror inte att någon medvetet vaknar upp en dag och bestämmer sig för att missköta hundratals katter... Men det hjälper ju inte djuren, vad jag tror, så det låter verkligen som en tragisk historia. Just nu gråter jag dock bara över chimpanserna i Gävle, jag får fokusera på en tragedi i taget.galento skrev:
Jag kan inte påstå att Zorro är överväldigad av tacksamhet över sin nya tröja direkt. Verkar vara lite svårare att balansera med den på och han backar en del. Gillade Keiko tröjan direkt eller krävdes invänjning?Stefan N skrev:
Innan hjärnan drabbas av härdsmälta här, hjälp mig förstå hur vår nya kattsele ska sitta?! Har köpt en ny Trixie, den förra var för kattunge och hade två spännen, ett runt halsen och ett runt magen. Vänder och vrider på denna men fattar ingenting.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Du får hälsa Zorro att internet hejjar på honom. Han är ju snygg som tusan!J Jonobe skrev: