1 093 999 läst · 13 178 svar
1094k läst
13,2k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Vi hade Folksam på senaste katten, hon avlivades pga njursvikt, försäkringen hade täckt operation men efter konsultation med flera oberoende/ icke behandlande vetrinärer( bla Strömsholms djursjukhus) fattade vi beslutet om avlivning eftersom operation hade tvetydiga resultat och kunde innebära långvarigt lidande... dessutom hade stackaren forl .. Folksam täckte samtliga kostnader för provtagning konsultation och avlivning, dessutom nyköp av kattunge av samma ras ( helig Birma) det tyckte vi var okej för en premie 329/ månad , hos Agria hade vi betalat 369/ månadE Etrompa skrev:Finns ju andra bolag. Och däremellan skiljer både innehåll, och priser. Har tyvärr bara erfarenhet av akuta situationer med akut försämring i hälsotillstånd på husdjuret och där har aldrig varit några restriktioner, mer än ersättningsbelopp enligt det försäkringsbelopp som valts och legat till grund för premien. Och det har varit både hund o katt.
AndersMalmgren skrev:
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 507 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 507 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 686 inlägg
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 507 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 507 inlägg
Det såg ut som han ville in när jag kom hem, men när jag gick in till han var det mer bus/gos.. han hann även få nytt vatten utburet (att han slickar sig om nosen måste ju betyda törstig..) innan han bestämde sig och kom ner från översta residentet.L Lucif3r skrev:
Lite Bärra-stylie, fast i Bärras fall kan det vara lathetStefan N skrev:
<Edit>
När man vänder sig om och där den här minen (klicka upp fotot så syns det bättre), är det bara en sak att göra, bära ut han i kattgården.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
De ser uppenbarligen vilka föremål som är viktiga, och placerar sig strategiskt där.
Tur att fönsterbrädan är kattformad. Lååång och smaaal.
Logga in
Skapa konto
Tur att fönsterbrädan är kattformad. Lååång och smaaal.
Logga in
Skapa konto
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 512 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 512 inlägg
Logga in
Skapa konto
Så här sitter Katten en stund varje kväll när han gått in. Jag tror att han har genomskådat mig och insett att det finns katter som är ute på natten.
Men det är nog egentligen inget han är så där väldigt sugen på för sedan följer han alltid med upp till sängen och sover hela natten vid mina fötter. (När vi är på landet sover han bredvid min kudde.)