E Etrompa skrev:
Finns ju andra bolag. Och däremellan skiljer både innehåll, och priser. Har tyvärr bara erfarenhet av akuta situationer med akut försämring i hälsotillstånd på husdjuret och där har aldrig varit några restriktioner, mer än ersättningsbelopp enligt det försäkringsbelopp som valts och legat till grund för premien. Och det har varit både hund o katt.
Vi hade Folksam på senaste katten, hon avlivades pga njursvikt, försäkringen hade täckt operation men efter konsultation med flera oberoende/ icke behandlande vetrinärer( bla Strömsholms djursjukhus) fattade vi beslutet om avlivning eftersom operation hade tvetydiga resultat och kunde innebära långvarigt lidande... dessutom hade stackaren forl .. Folksam täckte samtliga kostnader för provtagning konsultation och avlivning, dessutom nyköp av kattunge av samma ras ( helig Birma) det tyckte vi var okej för en premie 329/ månad , hos Agria hade vi betalat 369/ månad

AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Får se om vi vågar släppa han lös på landet

[bild]

• Gilla
  • Ledsen
Maria T och 5 till
  • Laddar…
B
B breakman skrev:
Bosse ligger och latar sig i solen men Frasse har vi inte sett röken av på 3 dygn :confused:

[bild]

[bild]
Ikväll kom Frasse hem efter 5 dygn på vift, lite trött och har däckat grabbens säng.

• Älska
  • Gilla
Paulina123 och 13 till
  • Laddar…
B breakman skrev:
Ikväll kom Frasse hem efter 5 dygn på vift, lite trött och har däckat grabbens säng.
Varför gör de så mot oss och sig själva?

• Gilla
  • Älska
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
B breakman skrev:
Skönt att han är hemma! Men hur fan däcka hans grabbens säng? Kissade han i den?

• Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
B
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Skönt att han är hemma! Men hur fan däcka hans grabbens säng? Kissade han i den?
Däckat i sängen. Sov dock inte så länge utan skulle ut vid kl 3 igen, han såg till att vi vaknade eftersom vi spärrat luckan när han kom hem (ville hinna kolla fästingar innan han gick ut igen) :p

• Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
En orange katt ser fundersamt ut medan den sitter på en träbänk utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag är övertygad om att han vet hur mycket han betyder för oss, det är därför han med förmodat gott samvete väcker oss för att få vatten eller närhet.. :crysmile::heart:

• Gilla
  • Älska
Tule54 och 13 till
  • Laddar…
Med den blicken så verkar han rätt missnöjd med servicen... Ni får nog allt bättra er lite ;)

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
L Lucif3r skrev:
Med den blicken så verkar han rätt missnöjd med servicen... Ni får nog allt bättra er lite ;)
Det såg ut som han ville in när jag kom hem, men när jag gick in till han var det mer bus/gos.. han hann även få nytt vatten utburet (att han slickar sig om nosen måste ju betyda törstig..:love:) innan han bestämde sig och kom ner från översta residentet.:p

• Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Skönt att han inte är rädd för dammsugaren i alla fall.

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Tule54 och 9 till
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Skönt att han inte är rädd för dammsugaren i alla fall.
[video]
Lite Bärra-stylie, fast i Bärras fall kan det vara lathet :crysmile:

<Edit>
När man vänder sig om och där den här minen (klicka upp fotot så syns det bättre), är det bara en sak att göra, bära ut han i kattgården. :love::oops:

Katt bakom smutsigt fönsterglas tittar ut med en uppgiven min.
Skapa konto

Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
Tule54 och 4 till
  • Laddar…
De ser uppenbarligen vilka föremål som är viktiga, och placerar sig strategiskt där. :crysmile: En katt som sover på en soffa bredvid en fjärrkontroll.
Skapa konto

Tur att fönsterbrädan är kattformad. Lååång och smaaal. :love: En grå katt ligger utsträckt på en fönsterbräda bland krukväxter med utsikt över en trädgård.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Tule54 och 11 till
  • Laddar…
Maria T
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
De ser uppenbarligen vilka föremål som är viktiga, och placerar sig strategiskt där. :crysmile:[bild]
Nästa gång du saknar bilnyckeln/cykelnyckeln/plånboken så vet du var du ska leta :p

• Gilla
  • Haha
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Nästa gång du saknar bilnyckeln/cykelnyckeln/plånboken så vet du var du ska leta :p
Under fluffet! :love:

• Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
Patrik440
Snö, Sot och Hallon.

Svart och vit katt som slickar en grå kattunge medan en annan vit katt vilar.
Skapa konto

• Älska
  • Gilla
Tule54 och 11 till
  • Laddar…
Katt sitter inne och tittar ut genom dörrfönstret på kvällen.
Skapa konto

Så här sitter Katten en stund varje kväll när han gått in. Jag tror att han har genomskådat mig och insett att det finns katter som är ute på natten.
Men det är nog egentligen inget han är så där väldigt sugen på för sedan följer han alltid med upp till sängen och sover hela natten vid mina fötter. (När vi är på landet sover han bredvid min kudde.)

• Älska
  • Gilla
Tule54 och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.