1 072 568 läst · 12 907 svar
1073k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Här sitter jag och mina två jägare och kollar på en mus som springer runt på marken. Det är knappt 1 meter ned, men kissarna ligger gott på den solvarma altanen. Dock så verkar båda tycka det är underhållande att titta på musen, innekatter
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ursäkta den fundamentala urspårningen från ämnet, men jag kan nästan sig dig Barbaranders när du sitter på ett fashionabel tacorestaurant på söder med ett gott vin till, och blir serverad med frackbeklädd personal och frågar lite försynt. -Kan man få en påsklämma?AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Hehe mina barn äter inte fintacos, jag har försökt. De ska ha svennetacos. De vill inte ens ha sambons gods hemmagjord salsa, det ska vara fulsalsaNoramasen skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Största nackdelen med gamla bilar är att de luktar så förskräckligt även inne i kupen. Annars hade jag ägt både en 300 SL, 250 GTO och en 356a
Av alla ställen han kan ligga på i våra 170 kvm så ska han ligga mitt på bordet inknödd mellan ljuslyktor och blomkrukor. Kan detta vara det mest bekväma stället??
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
De väntar väl på att personalen ska sluta fota och börja jaga åt dem.H husdrommaren skrev: