Min lille plutt vill gosa på mors dag
 
  • Svartvit katt med gröna ögon tittar in i kameran, redo för gos på mors dag.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Älska
  • Gilla
Per Eskilsson och 8 till
  • Laddar…
H
Här sitter jag och mina två jägare och kollar på en mus som springer runt på marken. Det är knappt 1 meter ned, men kissarna ligger gott på den solvarma altanen. :rolleyes: Dock så verkar båda tycka det är underhållande att titta på musen, innekatter :crysmile:

Två katter på en träaltan tittar ned på marken, omgivna av grönska, med synbart intresse.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Fadai och 14 till
  • Laddar…
Och här landade Alice efter att hon hamnade lite fel, (Hon smet förbi tidigare och hamnade på "Vad har ni gjort med era hus idag") men hon ska ju vara med ÖVERALLT:crysmile::heart:
Långhårig katt sitter på köksbänk bredvid kartong och tittar uppåt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Annelie Hultberg och 12 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
[bild]

:crysmile::crysmile::p
Jag kan tyvärr inte ta cred för den utan det är min kära pragmatiska sambo :)
Ursäkta den fundamentala urspårningen från ämnet, men jag kan nästan sig dig Barbaranders när du sitter på ett fashionabel tacorestaurant på söder med ett gott vin till, och blir serverad med frackbeklädd personal och frågar lite försynt. -Kan man få en påsklämma?;)
 
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
MariaiÖstergötland och 6 till
  • Laddar…
Noramasen Noramasen skrev:
Ursäkta den fundamentala urspårningen från ämnet, men jag kan nästan sig dig Barbaranders när du sitter på ett fashionabel tacorestaurant på söder med ett gott vin till, och blir serverad med frackbeklädd personal och frågar lite försynt. -Kan man få en påsklämma?;)
Hehe mina barn äter inte fintacos, jag har försökt. De ska ha svennetacos. De vill inte ens ha sambons gods hemmagjord salsa, det ska vara fulsalsa
 
  • Haha
  • Gilla
Fadai och 3 till
  • Laddar…
Sällskap vid kvällsfikat :cool:
En katt ligger avslappnat på ett grönt trädgårdsbord bredvid en kaffekopp i solnedgången.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
hobbs och 12 till
  • Laddar…
Z
En brun räddad katt sitter på en uteplatsräcke bredvid ett nät, ser ut över trädgården.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Celsian :heart:

Han älskar sin (erhm...vår) uteplats som vi undersåtar byggde förra året åt honom (oss) ;)
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
hobbs och 12 till
  • Laddar…
Patrik440 Patrik440 skrev:
Vite katten tyckte han kunde passa bilen några timmar när passagerdörren ändå stod öppen.
[bild]

/Patrik
Där stal bilen hela showen :giggle: vilka former det var förr:cool:
 
  • Tyvärr finns det ingen bild i ditt meddelande. För att skriva en alt-text behöver jag en bild att beskriva. Var vänlig ladda upp en bild.
  • Gilla
Patrik440 och 2 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Där stal bilen hela showen :giggle: vilka former det var förr:cool:
Bilarna var inte bättre förr, tekniken har gjort framsteg. Men de är fulare nu vågar jag fastslå( även om smaken är delad ...)
 
Mikael_L
Tja, jag vet inte former på bilen som man skulle se på just den bilden :thinking:
Att ratten var rund, eller att sittsoffan och det mesta av instrumentpanelen var rak?
Nog hade katten mer former än det man såg av bilen?
 
  • Gilla
dicliff och 2 till
  • Laddar…
Största nackdelen med gamla bilar är att de luktar så förskräckligt även inne i kupen. Annars hade jag ägt både en 300 SL, 250 GTO och en 356a :p
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Reklamskylt med budskapet "Memes med katter flyttar fokus i debatter" och en illustration av en smartphone som visar en kattmeme.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
Myckling och 6 till
  • Laddar…
Sajten lurad.se verkar inte vara aktiv...
En katts tass sticker ut mellan mörka träplankor på en altan mot en grusig mark.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Av alla ställen han kan ligga på i våra 170 kvm så ska han ligga mitt på bordet inknödd mellan ljuslyktor och blomkrukor. Kan detta vara det mest bekväma stället?? Grå katt ligger på ett bord bland blomkrukor och ljuslyktor på en veranda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Grå katt som ligger på ett bord utomhus omgiven av ljuslyktor och blomkrukor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
AndersMalmgren och 14 till
  • Laddar…
H husdrommaren skrev:
Här sitter jag och mina två jägare och kollar på en mus som springer runt på marken. Det är knappt 1 meter ned, men kissarna ligger gott på den solvarma altanen. :rolleyes: Dock så verkar båda tycka det är underhållande att titta på musen, innekatter :crysmile:

[bild]
De väntar väl på att personalen ska sluta fota och börja jaga åt dem. :thinking:
 
  • Haha
  • Gilla
yonna och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.