1 074 698 läst · 12 933 svar
1075k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 318 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 318 inlägg
Från början hette han Ragnar eller något liknade men efter han gjort några försök att gå på vatten i diskhon för 13-14år sedan så kallas han Jesus sedan dess.MariaiÖstergötland skrev:
Ett av mina syskonbarn var hemma hos oss för en massa år sedan och fick träffa honom och sedan berättade hon för sina kompisar på förskolan att hon träffat Jesus hos morbror Patrik...
Mamman fick dock förtydliga det hela och berätta att det var katten Jesus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
/P
Obetalbart!Patrik440 skrev:Från början hette han Ragnar eller något liknade men efter han gjort några försök att gå på vatten i diskhon för 13-14år sedan så kallas han sedan dess Jesus.
Ett av mina syskonbarn var hemma hos oss för en massa år sedan och fick träffa honom och sedan berättade hon för sina kompisar på förskolan att hon träffat Jesus hos morbror Patrik...
Mamman fick dock förtydliga det hela och berätta att det var katten Jesus.
[bild]
/P
Zoe hälsar att hon varken är någon hen eller doppad!MariaiÖstergötland skrev:
Logga in
Skapa konto
Och tittar man på henne när hon ligger och vilar så snurrar hon runt så man blir tvungen att klappa den gosiga magen:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Vet inte om du tänker på mig eller nån annan men jag gillar inte katter. Jag gillar hundar. Jag gillar inte att bli riven och biten. Men det var 100% jag som drev frågan om att skaffa katt. Kalla mig dum, men nu är jag såld.T TowaTei skrev: