1 072 316 läst · 12 907 svar
1072k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Hur går det för honom nu? Har han börjat äta upp sig? Vad sa egentligen veterinären när ni kom in med honom, hur illa däran var han?AndersMalmgren skrev:
Vet ni nåt mer om hur det gick till att han försvann ner under dagiset? Varför hade de inte hört honom innan? Så många frågor. Ursäkta om jag missat nåt av dina inlägg, då får du hänvisa mig dit.
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Han är inne på fjärde dagen så snart kan vi nog återgå till vanlig föda. Vi följer ett sk refeeding program. Just nu får han 17 gram var 3 timme. Sedan får han också buljongen från kokningen av kycklinglårfilen.MariaiÖstergötland skrev:Hur går det för honom nu? Har han börjat äta upp sig? Vad sa egentligen veterinären när ni kom in med honom, hur illa däran var han?
Vet ni nåt mer om hur det gick till att han försvann ner under dagiset? Varför hade de inte hört honom innan? Så många frågor. Ursäkta om jag missat nåt av dina inlägg, då får du hänvisa mig dit.
Vet. är positiv, bra lever och njurvärden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vilken historia han har att berätta för barnbarnen sen (dåligt skämt). Vilken lycka att han är hemma och verkar repa sig bra!AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Administrator
· Skåne
· 7 892 inlägg