Idag har det varit storstädning i hemmet. Katten har nog känt sig lite hemlös och blev livrädd för stora dammsugaren (robotdammsugaren har han vant sig vid) och gömde sig under yngsta dotterns säng. Helt slut nu. Både han och jag. Säkert mest han. Grå katt sover hopsjunken på en beige kontorsstol med hörlurar intill.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
Tule54 och 13 till
  • Laddar…
M Mseli skrev:
Japp, vi har ett på vår katt - det funkar helt ok men han har tappat det flera gånger, det talar ju om vart det är och det piper och blinkar men det ramlar alltid av på konstiga ställen man får försöka ställa in halsbandet så bra som mögligt runt halsen, vi vågar bara ha band som lossnar om katten fastnar i något. En smart grej som vi upptäckt är att om man kan dressera katten till att komma hem när halsbandet piper, om man ropar samtidigt och har något riktigt gott som belöning. Helst hade jag haft honom som innekatt men det funkar inte, han är gjord för att vara ute och lägger in allt på att smita. Tur vi bor på landet.
Vilken modell/fabrikat kör ni med?

T tpsoft skrev:
Vilken modell/fabrikat kör ni med?
Tractive, kommer inte ihåg modellen men jag tror också det har kommit en modell som är lite smäckrare nu.

M Mseli skrev:
Tractive, kommer inte ihåg modellen men jag tror också det har kommit en modell som är lite smäckrare nu.
Hur stor är den? På fotona så ser den väldigt stor ut men den är kanske mindre i verkligheten.

T tpsoft skrev:
Hur stor är den? På fotona så ser den väldigt stor ut men den är kanske mindre i verkligheten.
Jag ska fota katten ifråga när han dyker upp. Den är lite klumpig, han verkar inte bry sig så värst men den passar nog inte på en liten katt.

• Gilla
  • Älska
  • Haha
hobbs och 14 till
  • Laddar…
En orange katt som slappnar av på en grå soffa med ett gosedjur i bakgrunden.
Skapa konto

Soffmys med den här godingen. :heart:
Han ser ut att må bra.

• Gilla
  • Älska
hobbs och 12 till
  • Laddar…
Husse behöver ändå inte sina händer till något annat.
Gul katt som ligger på en persons arm och håller fast handen ovanför ett tangentbord.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
hobbs och 17 till
  • Laddar…
Måste bara dela med mig av det här fotot på grannens katt.
KxDYT7AnaXDuQWX7CJtyPCpetTEhAMNhGiBEUrCbPfrPTbNJRU34gkByf6YEKoKQI109m2nSDC9bgf7G4i-g-a13e_njH07ZBiT_vh_1FF7PLNog9OMFwXq8IARIr2lLu6IVg93lHjypBZMngRNJajfvrjP0yeKi1Ptg2LOwZrvPd_qHPNM1Q1JK1aoqdYvVfWx2jR4bgLpYOSdTABUSrVV_avVZJVGDHS4U_yVXpi_CjkkdLD87sAEdAaBUXt7CdwzvzHl83176axnalpYIvIXKzNjj8wnh_5qXzu0dvqP0pTAA_un35cTfTgEXlZkoGCQX4Tc3TRzwHficKAbkTA2ffTD4p90wiI3_Jfn74K0I07AQSUXdqea5xApPzPUVvf3c6M6Blev8Fd9wW3GRQKbsnDIwHAscXaPLV6haz_eroZbrViRzvCOhmhcHAwAxdsmTxnMVPETE8GZmOwftXbDNjsPg-X5sqnxN80Y8iOFPANEp8EQzwcMRdJ5QggbxsPB_qVssLOjUUsM_9EKo_JM_5clJEvxyi9-WJ9GoeN6KbJvTXFHZ9JjW2GfXBLBq_t9Du5vx4_ryS7MMQAKoRnpc5cmgo893R5dAk6zVGgSFa51isQiCgtdQC_nZqix4oov3Z0Kt_ncQTtry6WOBL0KLFa2qun63DcjUrAWRw5rQDF_iu_OO0cK6eDE-iqSGNByaZcCMV_IOiDHRZ03ddrCZt8vnufvhM0gFND58ON7UyZNBKqFEe-jW-Me9=w1306-h979-no

• Gilla
  • Haha
  • Älska
hobbs och 15 till
  • Laddar…
Katt ignorerar hund....
tvjhNzIHtPbWcHt-pxgXF1u5ZXpfCLpA7kwnEamt-Mg_Dso-Urdzj2XdcJskjneQ4gL9dRkwTqYsam3Q6YmC7txNiC07W5dV6PehxqscVU6yJ6rI1FQXh8UwIJwJSEsEYb52A1_B3e7F8Of1UGMK7fuLpUcpblJo_-o-izPXWRAFyyQuydgp4oFA8buugyiFi9w_CrsAufz07H9syKXnv3oBXnTnBaA_hNegD_WwEIRsyrexEkwDpI0K7exVmsoXeGqJyCeOHy1SWRCAGLGO2j9nKTCfw13MgeOxdI1LhLSlE7kJyHHi8UaQ4cNrf7pm9cd4Rc36ONzM_eUBVQfVcmUoeK0mBi_corxM0XCYrRG36Vkf02Pfjz6qQG9aZEO0Y6OgNJkANl1Z2qke6gncle1dylN8U8MxHyM_KkreiPTgnnKJl9_baBtEzJT-pcioU2uIPCP2BPbqbvul8HXgDMN7Gou-NT8qAsZUCZV_SMKHz-69_CZZ_2twMmcxP4EiNKbgyGP4smD1NFwfdJHdMci-QhvSyycRf6vFrmCI5IpO7KxZOKOgnBTY6qG7rqT8fz6B7Gu7eUScJXzYyIkfTVKFphwbWiLWHz6zx_7surtV6v6AWhdywSQk_nW9rfYUrpXLtoxYBo3jBZ1PJIpBQsrvJpTnFkqBPjgSXXX_4DRvKx6asGolgUsU0MNGlFHZyiNZc35H-oZ7_CNyaTWNV40Ses1COcT3pZ_pElkLHoIoiBc4MMj19gCeqGIj=w1306-h979-no

• Gilla
  • Haha
  • Älska
hobbs och 11 till
  • Laddar…
T tpsoft skrev:
En katt tittar in i kameran bredvid en skål med mat, med några matbitar utspridda på golvet.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
hobbs och 8 till
  • Laddar…
Jag kom på en sak som var en negativ överraskning- den måste laddas nästan lika ofta som en iPhone… den går max en par dagar.

• Ledsen
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
Golvvärme är bra men täcke behövs ändå!

Katt under blått täcke på ett kakelgolv ser in i kameran.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
hobbs och 15 till
  • Laddar…
Klart att babyprylarna ska användas om de plockas fram.

• Sfinks katt som vilar i en babybilstol inne i ett rum.
    Skapa konto
  • En sfinks katt sover bekvämt i en baby sitter.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
hobbs och 18 till
  • Laddar…
H Hammarfall skrev:
Klart att babyprylarna ska användas om de plockas fram.
Åh men skrövlet då jag har för kallt hemma för att de nakna ska kunna trivas men dom är ju obetalbart charmiga, som små demoner från en annan dimension.:love:

• Gilla
Sona2012
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.