1 065 867 läst · 12 875 svar
1066k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Renoverare
· Stockholm
· 18 402 inlägg
De hittar varje solstrimma och gömmer sig under en filt, täcke eller varför inte en kudde när det blir för kallt. Annars är en kamin kattens bästa vän på vinternM Mseli skrev:
Vi hade (!) en Tailit. Fungerade väl sådär så länge den fungerade - med fördelarna liten och bra battertid. Kunde dock ibland tappa signalen, gärna då katten tappade den vilket hände 1-2 gånger per dag. Lite jobbigt att hitta då, från början hade vi tur och kunde lokalisera var den tappats. Sen försvann den ca 1 vecka innan katten hittade den på promenad och tog med den hem. Sen tappade han den igen och den är fortfarande borta... så om man har en katt som är benägen att tappa halsbandet så är den inte att rekommendera.T tpsoft skrev:
Som bonus är det extremt svårt att säga upp abonnemanget....
En mycket Bestämd Dam fortsätter att dagligen anlita mina - och ingen annans - tjänster med att efter kvällsmaten (för både folk och fä) först ligga på min mage på soffan vid matbordet och sedan få en kamning på köksbordet.
En bild från dagens kamning:
I helgen hade vi en gäst till kvällsmaten som satt där jag brukar sitta, i soffan. Som vanligt visade den Bestämda Damen under vår måltid att det var hög tid för en myspysstund på min mage. Fast nu satt ju inte jag i soffan...gästens mage dög verkligen inte!
Vi förstod snart att det fanns bara en sak att göra. När vi ätit klart bytte jag plats med gästen och lade mig ner i soffan. Den Bestämda Damen lyste upp och lade sig genast till rätta på min mage med motorn på och med tassarna trampandes mot mina händer. Nu var ordningen återställd!
Vi talar inte samma språk men ändå förstår vi varandra så väl...
En bild från dagens kamning:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
I helgen hade vi en gäst till kvällsmaten som satt där jag brukar sitta, i soffan. Som vanligt visade den Bestämda Damen under vår måltid att det var hög tid för en myspysstund på min mage. Fast nu satt ju inte jag i soffan...gästens mage dög verkligen inte!
Vi förstod snart att det fanns bara en sak att göra. När vi ätit klart bytte jag plats med gästen och lade mig ner i soffan. Den Bestämda Damen lyste upp och lade sig genast till rätta på min mage med motorn på och med tassarna trampandes mot mina händer. Nu var ordningen återställd!
Vi talar inte samma språk men ändå förstår vi varandra så väl...
Hittade några på en affär, men de har varit slut länge ”överallt” och olika märken. Men de kanske bunkras.ullberg skrev: