1 065 867 läst · 12 875 svar
1066k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Stackars liten jag hoppas ni polisanmält även om det kommer läggas ner, men det hamnar i statistiken och vem vet det kan kanske göra nytta i framtiden vad det gäller kattskyddet.Fadai skrev:
Fajbjoj! Du ser trött ut. Du vinglar ju nästan till.
Lagg dig ner så ska jag klia på halsen. Men tala sedan inte om för frun att du varit på förbjudet område, som det nu egentligen är i vårat sovrum. Men detta får bli vår hemlis. Okay
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lagg dig ner så ska jag klia på halsen. Men tala sedan inte om för frun att du varit på förbjudet område, som det nu egentligen är i vårat sovrum. Men detta får bli vår hemlis. Okay
Logga in
Skapa konto
Administrator
· Skåne
· 7 877 inlägg
Inte helt lätt att hävda sig när lillebrorsan väger 2kg mer.Fadai skrev:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Yoda fick söka skydd till slut.
Logga in
Skapa konto
Edit:
De är bra kompisar! Yoda har bara en tendens att högljutt tala om vad han tycker och tänker. Bevis nedan.
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Ojojoj! Jag ligger i sovrummet med covid och tittade på videon, när jag plötsligt hur ett par katter utanför huset, men nära ändå och ”rusar” ner och tar på mig pannlampan och enbart iförd kallingar skjorta och skor för att se vem som är angripen. Fajbjoj låg med mig i sängen och Pärla låg vid stolen på min tröja, så det var bara Alice kvar! Ute i mörkret ser jag inget och jag kollar in i kattluckan. Inget där heller förutom nu Fajbjoj som nyfiket tittar på mig. Går in till frun med munderingen….Hon tittar väldigt misstänksamt på mig och undrar vad det är frågan om?J Jonobe skrev:
Hörde du inte katterna?
Näe.
Men jag hörde de ju tydligt själv så det var märkligt.
Ser på vägen ut igen att mobilen ligger och visar den nyss nämnda videon. kharrk kharrk (får knappt luft) då först förstod jag situationen och berättar för frugan som samtidigt visar vad för bild hon tagit på mig
Här lämnar jag bara fritt för fantasin att föreställa. Men förklaringen till att ljudet inte kom från mobilen är att jag hade en högtalare uppkopplad strax bredvid sängen och därav det nästan uppkomna hjärtsnörpet. Jaja! Vad gör man inte för sina pälsklingar