1 072 316 läst · 12 907 svar
1072k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Senaste katten gillade opera verkade det som, men när matte sjöng musikallåtar högg hon i hälsenan däremot gick det bra för husse( jag) att sjunga samma låtar utan problem, vill inte påstå att jag fick beröm men hälsenan slapp bett!!!Maria T skrev:
Frågan är, var det riktiga hugg eller små kärleksbett?S Sona2012 skrev:
Katter uppvaktar varandra genom små bett.
Riktiga hugg. Har aldrig sett henne attackera så aggressivt annars inte ens när hon jagade småfåglar hon ville döda med ett bestämt bett, en gång satte hon tom klorna i foten! Så det var helt klart att hon ville få slut på ljudet (som byttes till ett hägljutt förvånat AJ! vad gör du Sona?!? Nu fick matte ont!! Jag var tvungen att gå ut ked katten på promenad så jag kunde skratta utan att göra sambon mer upprörd och katten fick jaga harar 20 minuter för att bli av med lite energi.Jiji skrev:
Ojdå, nej då var det nog inte av kärlek. Katten är en tuff musik-kritiker med andra ord.S Sona2012 skrev:Riktiga hugg. Har aldrig sett henne attackera så aggressivt annars inte ens när hon jagade småfåglar hon ville döda med ett bestämt bett, en gång satte hon tom klorna i foten! Så det var helt klart att hon ville få slut på ljudet (som byttes till ett hägljutt förvånat AJ! vad gör du Sona?!? Nu fick matte ont!! Jag var tvungen att gå ut ked katten på promenad så jag kunde skratta utan att göra sambon mer upprörd och katten fick jaga harar 20 minuter för att bli av med lite energi.
-16°C imorse, men vi kämpar på.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto