1 071 909 läst · 12 907 svar
1072k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Kattunderhållning
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 403 inlägg
Min slow mo video ovan får mig tänka på hur upplever katter LED lampor?
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 900 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 900 inlägg
Katterna har varit lite väl uppspelta idag, oklar anledning - men som bortklemande kattägare tänkte jag att det kanske var för att de i fredags fick lite räkor från vår middag, igår fågel från den middagen och hittills idag bara ”vanlig” kattmat. Så för att söndagsfriden skulle infinna sig gav jag med mig och gjorde en ank- och leverpastejs varvning, kanske ser ut som att det är på silverfat, men kan intyga att det bara är rostfritt
Blev kanske inte riktigt så tjusig uppläggning som jag hoppats men verkade gå hem ändå…
/förlorad curling-kattägare
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Blev kanske inte riktigt så tjusig uppläggning som jag hoppats men verkade gå hem ändå…
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ju förr man inser dom har full kontroll över oss desto lättare tillvaro.ullberg skrev:Katterna har varit lite väl uppspelta idag, oklar anledning - men som bortklemande kattägare tänkte jag att det kanske var för att de i fredags fick lite räkor från vår middag, igår fågel från den middagen och hittills idag bara ”vanlig” kattmat. Så för att söndagsfriden skulle infinna sig gav jag med mig och gjorde en ank- och leverpastejs varvning, kanske ser ut som att det är på silverfat, men kan intyga att det bara är rostfritt
[bild]
[bild]