1 072 703 läst · 12 909 svar
1073k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Sätter dit en kattfot?
Yoda hjälpte till att plantera pioner och gräva upp dahliaknölarna. Mycket uppskattat.
Resulterade dock i dusch... Zorro ville också vara med och plaska i badkaret.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Resulterade dock i dusch... Zorro ville också vara med och plaska i badkaret.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
De accepterar det, men tröttnar snabbt. Zorro tycker om att plaska med fötterna men ingen jublar över att duscha kroppen. Sekunden efter detta så hoppade dyngsur Yoda ur badkaret, varpå jag tappade duschen som sprutade ner Zorro varpå nu dyngsur Zorro också hoppade ur badkaret... Det blev rätt blött.Mikael_L skrev:
Våra verkar uppskatta det, snudd på iaf.Mikael_L skrev:
Sker oftast när det är varmt för att svalka.
Inget behov av svetshandskar eller liknande, ev. kan ett dämpat mjau komma från Rasmus men inte mer.
Sibirier sägs väl vara lite extra vattentoleranta.
Imorgon bitti är det dags för kastration av lillkillen. Hoppas allt går bra. Har nu plockat bort maten, men de sa att han fick ha kvar vattnet och imorgon bitti kan han få 2 tsk blötmat, hoppas det stämmer...
Ah, ok. Nä, till mig sa de att maten skulle bort under natten, men att han som sagt kunde få pyttelite på morgonen "för att han inte skulle vara helt tom i magen". Han har redan varit och mjauat runt matplatsen, han måste väl tro att vi blivit dementa, stackaren.Karlia skrev:
MariaiÖstergötland skrev:
Vi har fått lite olika bud genom åren men i alla fall ingen mat senare än åtta timmar före ingreppet (vissa har sagt 12) är vad vi brukar rätta oss efter. Jag skulle hoppa över de där två teskedarna på morgonen.Karlia skrev:
Sen kanske man inte ska krångla till det i onödan. Ta bort all mat kvällen innan och ge mat igen efteråt är mitt förslag. Om det sen blir åtta eller 12 matlösa timmar spelar antagligen ingen större roll.
Fri tillgång till vatten har dock alltid gällt inför de ingrepp jag varit med om.
Försent... hann fick 2 tsk blötmat kl 6 imorse...Alfredo skrev:Vi har fått lite olika bud genom åren men i alla fall ingen mat senare än åtta timmar före ingreppet (vissa har sagt 12) är vad vi brukar rätta oss efter. Jag skulle hoppa över de där två teskedarna på morgonen.
Sen kanske man inte ska krångla till det i onödan. Ta bort all mat kvällen innan och ge mat igen efteråt är mitt förslag. Om det sen blir åtta eller 12 matlösa timmar spelar antagligen ingen större roll.
Fri tillgång till vatten har dock alltid gällt inför de ingrepp jag varit med om.