1 099 019 läst · 13 229 svar
1099k läst
13,2k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Administrator
· Skåne
· 7 932 inlägg
Sviterna av badrumsrenoveringen tar på fler än oss 2beningar här i huset..
Sen var plasten lite kul att leka i..
När det varit för mycket stojande på snickare, målare och plattsättare brukar jag lägga mig under stolarna som är utställda på altanen.
Husse och matte pratar om att jag ska få mat som är avsedd för katter med stor aptit?!
(snart 8mån och väger som 10 åriga storebror...)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
När det varit för mycket stojande på snickare, målare och plattsättare brukar jag lägga mig under stolarna som är utställda på altanen.
Logga in
Skapa konto
Husse och matte pratar om att jag ska få mat som är avsedd för katter med stor aptit?!
Oh kolla den gosiga fluffiga magen!!FredrikR skrev:Sviterna av badrumsrenoveringen tar på fler än oss 2beningar här i huset..
[bild]
[bild]
Ja nog är dom ett härligt sällskap!Hemmakatten skrev:
Våra är inte supersams, så att de ligger på varandra och vilar, men ser ut att busa tillsammans ibland och accepterar varandra och inte bara "slåss", äldst är äldst antar jag..
Så när jag häromnatten vaknade till av att de båda låg nästan på led mellan mig och sambon blev jag lite varm i hjärtat
När katterna redan är på tapeten..
Bärra, vår drygt 8 månader gamla katt, vägde 6kg runt förra helgen, han är mao glad i maten.. Vår 10år gamla är van med fri tillgång till maten, han äter lite nu och lite då, vilket Bärra verkar uppskatta..
Sambon började prata om foderautomater, vilka fantasier tänkte ja.. Och innan jag visste ordet av var 2 st beställda.
Bärra lärde sig fort trots byggkaos i badrum och vardagsrum.
Rasmus var lite skeptisk men börjar acceptera att det är en lucka ovanför maten som öppnas när han kommer. Så nu får Bärra mat för "katter med stor aptit" och Rasmus får sin "seniorkost med tillskott för lederna".
Det som krävs för att det ska funka är att katterna är chippade.
Bärra, vår drygt 8 månader gamla katt, vägde 6kg runt förra helgen, han är mao glad i maten.. Vår 10år gamla är van med fri tillgång till maten, han äter lite nu och lite då, vilket Bärra verkar uppskatta..
Logga in
Skapa konto
Sambon började prata om foderautomater, vilka fantasier tänkte ja.. Och innan jag visste ordet av var 2 st beställda.
Bärra lärde sig fort trots byggkaos i badrum och vardagsrum.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Rasmus var lite skeptisk men börjar acceptera att det är en lucka ovanför maten som öppnas när han kommer. Så nu får Bärra mat för "katter med stor aptit" och Rasmus får sin "seniorkost med tillskott för lederna".
Det som krävs för att det ska funka är att katterna är chippade.
Surefeed heter mackapären.
Vi beställde från Zooplus.
http://m.zooplus.se/shop/katt/katts...QrMe1koZTm-WEoEGkD4MP8pNCnXkInfwaAlNQEALw_wcB
Vi beställde från Zooplus.
http://m.zooplus.se/shop/katt/katts...QrMe1koZTm-WEoEGkD4MP8pNCnXkInfwaAlNQEALw_wcB