1 060 770 läst · 12 798 svar
1061k läst
12,8k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Svea är storsnackare, svarar för det mesta. Grannar har ringt på någon gång då de varit orolig för att hon var sjuk - i själva verket var hon upprörd över att dotterns balkongdörr var stängd.. Värsta var när jag och dottern skulle resa bort och Svea var hos kattvakt 7 mil bort. Då valde hon att lära sig öppna dörrar. Bortsprungen i okänd miljö.. Då var det godispåsen som lockade fram henne efter två dygn.
Signe är tyst, mjauar bara när hon vill ut eller när hon kommit in med en nattfjäril.
Smilla småsnackar, ett mjau när hon hoppat upp någonstans eller fångat något. Småkurrar sött då och då.
Signe är tyst, mjauar bara när hon vill ut eller när hon kommit in med en nattfjäril.
Smilla småsnackar, ett mjau när hon hoppat upp någonstans eller fångat något. Småkurrar sött då och då.
Det där känner jag igen... man är van vid att katten svarar. För varje rop stiger ångesten... så ligger han på stolen under bordet och tycker att man är dum i huvudetJiji skrev:
Tog bort gallret ett par timmar på kvällen. Initialt rätt avvaktande från Yoda, men så småningom små ansatser till lekbråk från båda hållen. Yoda passade ändå på att slå Zorro på svansen varje gång han gick förbi och var mycket noga med att han inte fick komma upp från källaren där han har sitt kattungerum för tillfället detta ska nog gå bra, kul att Yoda verkar intresserad nu då detta trots allt är för hans skull...
Renoverare
· Stockholm
· 18 397 inlägg
Idag fick Zorro vara lös i huset för första gången. Yoda följde med tätt i hasorna under några timmars utforskning, lite tjuvslag från båda hållen blev det under tiden. Till slut började de leka med varandra, blev ett jäkla springande här hemma - gick för snabbt för att jag skulle hinna filma. Tog lång tid innan Yoda kunde komma till ro, men till slut gick det så här bra. Väldigt nöjd med att det gått så snabbt, kul att Yoda verkar tycka att det är roligt även om han har lite svårt för omställningen. Han blir rätt sur om man gosar med Zorro, misstänker att han kan bli lite vresig inatt när Zorro också ska sova i sängen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Semester, sommarlov, sovmornar, jag och barnen själva vid frukosten under veckorna..
Och ja, Rasmus tänkte kolla vad vi hade för pålägg, men han tigger inte, bara tittar lite..
Detta var efter att han fått en liten smula kyckling.
Bärra däremot, han är mer rakt på sak.
Och ja, Rasmus tänkte kolla vad vi hade för pålägg, men han tigger inte, bara tittar lite..
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Detta var efter att han fått en liten smula kyckling.
Bärra däremot, han är mer rakt på sak.
Logga in
Skapa konto
Hur kallt har ni eg? (Iof var det kallt inatt).. här har både katt o hund legat utan filt..FredrikR skrev: