1 060 717 läst · 12 797 svar
1061k läst
12,8k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Min föga eleganta kreation, nätade in uteplatsen utanför sovrummet, hann inte montera kattlucka utan körde i början med " fusket" öppet vädringsfönster. Stommen fanns redan med taket, kompletterade bara med några 45x70 mm stolpar för att få dit en " dörr" , nätet( rådjurs/ viltnät från Jula) är klamrat i stoplarna och även säkrade med 12x38mm som skruvats ovanpå. Fyllt dess funktion även för att hålla inne en 4 åring så han inte springer ut på gatan men kan gå ut när det är för varmt inne. Jäklar hittar inte bilderna, hatar molnet, återkommer med bild senareJ Jonobe skrev:
Ni börjar säkert tröttna på detta... men idag har Yoda och Zorro fått träffas med galler mellan dem. Fräsandet i lördags har idag bytts mot diverse kakafoni från Yoda, som faktiskt är den försiktiga. Zorro är lugn och cool. Yodas ylande låter allt mer vänligt
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Tröttnar aldrig på att titta på katter!J Jonobe skrev:
Ni vet känslan när man tappat bort en av två katter...?!
Sen hittar man en svans, utstickandes från en filt i ena sonens säng i källaren.. Som börjar spinna när han hör man är där..
Sen hittar man en svans, utstickandes från en filt i ena sonens säng i källaren.. Som börjar spinna när han hör man är där..
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Såklart vi vill se hur kissarna relation utvecklas. Än har du inte postat tillräckligtJ Jonobe skrev:
Första två veckorna med Smilla ville jag inte lämna henne ensam, innan jag visste att det fungerade bra för henne.FredrikR skrev:
Dottern var kattvakt en dag, när jag lämnade henne fanns tre katter hemma, när jag kom hem fanns det inga. Dottern sov i soffan. Letade igenom hela huset - ingen kattunge. Väckte dottern som sade att Smilla var bakom gardinen vilket hon var. Men känslan!
Ja usch, det är inte första gången Bärra är "borta".Karlia skrev:Första två veckorna med Smilla ville jag inte lämna henne ensam, innan jag visste att det fungerade bra för henne.
Dottern var kattvakt en dag, när jag lämnade henne fanns tre katter hemma, när jag kom hem fanns det inga. Dottern sov i soffan. Letade igenom hela huset - ingen kattunge. Väckte dottern som sade att Smilla var bakom gardinen vilket hon var. Men känslan!
Imorse hade han gosat in sig i en filt på altanen, eller ja han lär ha dragit den över sig på nå vis, för när vi åt frukost var Rasmus där och nosade i soffan såg jag.
Lilla Bärroristen. Just, det slank ner en bit Falukorv när det lagades Stroganoff ikväll, Rasmus rynkade på nosen och gick ut istället.
Dom är nog bra på att hålla sig rena av naturen, men våra långhåriga har det lite tufft i sommarvärmen, och de verkar uppskatta en lagomt sval dusch. Blir lite som att dra upp fjädern igen efteråt, fulla av fart.KnockOnWood skrev:
Katten kommer oftast när vi ropar, eller i alla fall berättar han var han är. Men ibland svarar han inte och då blir jag alltid nervös. Oftast ligger han på en stol vid matbordet då. Antar att han tycker att vi borde se honom.Karlia skrev: