1 082 284 läst · 13 048 svar
1082k läst
13,0k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
En av katternas höjdpunkt med att vara i stugan är faktiskt sjön. Framförallt vår ena katt älskar vattnet, han sover gärna på bryggan eller på uppstickande stenar i sjön och självklart att dricka ur den. Men en rolig vana han har är att han inte bara krafsar fram vattnet utan han verkligen plaskar med tassarna i vattnet så att de skvättar hej vilt. Ser ut som ett barn leker
Hur er era katter?
Visa bilaga 530954
Hur er era katter?
Visa bilaga 530954
Vår katt, kallad Katten, har vatten som sitt stora intresse. Det är en ständig källa till glädje.H husdrommaren skrev:En av katternas höjdpunkt med att vara i stugan är faktiskt sjön. Framförallt vår ena katt älskar vattnet, han sover gärna på bryggan eller på uppstickande stenar i sjön och självklart att dricka ur den. Men en rolig vana han har är att han inte bara krafsar fram vattnet utan han verkligen plaskar med tassarna i vattnet så att de skvättar hej vilt. Ser ut som ett barn leker
Hur er era katter?
[media]
Han har två stora dricksfontäner (jag kallar dem akvarier). Det är fint med belysning och fisksmak på vattnet.
Katten gillar att duscha och plaskar i allt vatten han hittar. Det går inte att lämna en tillbringare med vatten framme...
Varmt idag, blev en dusch/bad idag när matte kom hem.
Inte ett pip och Bärra sitter kvar på handduken och torkar sig. Rasmus tittade på han och gick ut på balkongen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Inte ett pip och Bärra sitter kvar på handduken och torkar sig. Rasmus tittade på han och gick ut på balkongen.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Administrator
· Skåne
· 7 897 inlägg
Är du säker på att det är katt du har?Jiji skrev:Vår katt, kallad Katten, har vatten som sitt stora intresse. Det är en ständig källa till glädje.
Han har två stora dricksfontäner (jag kallar dem akvarier). Det är fint med belysning och fisksmak på vattnet.
Katten gillar att duscha och plaskar i allt vatten han hittar. Det går inte att lämna en tillbringare med vatten framme...
Kanske en gremlin, ehh, nej naturligtvis inte, då skulle de vara många nu ...
.. ser du inte den uppfodrande blicken?Maria T skrev:
"Jobba på, så det blir klart nån gång.. så att du kan återgå till de viktiga sakerna här i livet.. kela, mata.. agera säng åt kungligheterna - men fuska inte.. jag ser allt!"
Yoda är ganska oberörd av vatten numera. Inte superintresserad men heller inte så besvärad.... man hade ju önskat att han höll sig hemma då det regnade - men icke. Flera gånger som dyngsur och lerig katt kommit på besök i sängen mitt i natten.H husdrommaren skrev:En av katternas höjdpunkt med att vara i stugan är faktiskt sjön. Framförallt vår ena katt älskar vattnet, han sover gärna på bryggan eller på uppstickande stenar i sjön och självklart att dricka ur den. Men en rolig vana han har är att han inte bara krafsar fram vattnet utan han verkligen plaskar med tassarna i vattnet så att de skvättar hej vilt. Ser ut som ett barn leker
Hur er era katter?
[media]
Imorgon är syskonen 12 veckor och börjar separeras. Vi får Zorro först på lördag... lite nervöst hur det ska gå. Förväntar mig inte att Yoda rullar ut röda mattan direkt. Tänkte försöka hålla honom inne större delen av de första dagarna tills de är kompisar. Hört talas om katter som inte längre vill vara hemma efter tillökning... Lite brådis att lära honom chiplåset till kattluckan
Logga in
Skapa konto