1 072 703 läst · 12 909 svar
1073k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Svea har varit tre veckor hos uppfödaren. Där verkar allt ha gått bra, vi har fått filmer och bilder på henne dagligen. Där har Svea nosat på och hälsat på de andra katterna, sovit i barnens säng. Även Svea kommer ursprungligen från henne, hon har varit kattvakt förut.J Jonobe skrev:
Svea och Smilla åkte i samma bur hit även det hade gått bra. Tills de kom hem till Sveas revir..
Hon går omkring och väser åt katterna, förklarar för oss att hon vill ut... Men har man varit borta i tre veckor får man vara inne ett litet tag innan allt blir som vanligt...
Smilla har lekt med oss, sovit en stund med oss. Litet försiktigare än vad Signe var, inte lika försiktig som Svea var.
Signe är superintresserad, delade gärna sin grillade kyckling. Men hon är alltid beredd att älska allt och alla så vi förväntade oss att det skulle gå bra.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 441 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 441 inlägg
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 441 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 441 inlägg
Ja, otrolig söt! Har varit "kattlös" i några år nu och längtar otroligt efter en liten pälsboll att gulla med, men det här pandemiåret verkar ha gett alla längtan efter hund, katt, marsvin så svårt att hitta en ungkatt. Men, jag kikar vidare på alla katthem som finns i närheten, rätt katt är rätt oavsett ålder.Keiller skrev:
Såg att du är från Stockholm, har du varit vid Java Whiskers och fikat? Ett kafé där man kan hänga med katter från katthem och ta en kaffe samt även få möjlighet att adoptera en hemlös katt.Maria T skrev:Ja, otrolig söt! Har varit "kattlös" i några år nu och längtar otroligt efter en liten pälsboll att gulla med, men det här pandemiåret verkar ha gett alla längtan efter hund, katt, marsvin så svårt att hitta en ungkatt. Men, jag kikar vidare på alla katthem som finns i närheten, rätt katt är rätt oavsett ålder.
Länk till hemsida: https://javawhiskers.se/
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 441 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 441 inlägg
Ja, jag har varit på Java Whiskers en gång och förra året när de tvingades ha stängt så gjorde jag några stödbetalningar till dem, vore synd om verksamheten gick under för den är mycket trevlig. Kanske dags att boka in sig [mig] nu när det startat upp igen!Keiller skrev: