1 098 021 läst · 13 218 svar
1098k läst
13,2k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Jag var nära att ta en bild på Frasse när han hade hoppat upp i mitt knä, och typ somnat.
Och jag som inte tänkt sitta kvar vid bordet så länge ...
Och jag tänkte att det är aldrig någon fråga om samtycke eller så.
Han vill inte så ofta upp i knät, och det är lögn att locka upp honom när inte har tänkt det.
Men däremot så kommer han ibland hoppandes som en raket upp, skulle aldrig ens bry sig att kolla ifall jag vill eller kan ...
Nåja, det är inte jämlikt att vara livegen ... helt enkelt ...
Han vill inte så ofta upp i knät, och det är lögn att locka upp honom när inte har tänkt det.
Men däremot så kommer han ibland hoppandes som en raket upp, skulle aldrig ens bry sig att kolla ifall jag vill eller kan ...
De små liven är lustiga ibland.. Nisse har färskt vatten lite överallt (skålar, glas, mugg..)men varje gång man öppnar dörren så letas det reda på nått blomfat , hängränna, stuprör/renstratt, vattenpöl.. eller min glömda dammbalja.. för att lapa lite vatten! (hunden gör likadant)
Det är inte alltid renaste vattnet i världshistorien de väljer..
Det är inte alltid renaste vattnet i världshistorien de väljer..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är själva definitionen/innebörden av Livegen....Trodde du något annat?Mikael_L skrev:Jag var nära att ta en bild på Frasse när han hade hoppat upp i mitt knä, och typ somnat.
Vi har samma regel här.
Tyvärr funkar det bara internt, jag tror inte att chefen skulle vara lika förstående om jag inte dyker upp i tid... (den chefen som godkänner att jag får lön jag kan köpa kattmat för, alltså, inte de verkliga cheferna)
Tyvärr funkar det bara internt, jag tror inte att chefen skulle vara lika förstående om jag inte dyker upp i tid... (den chefen som godkänner att jag får lön jag kan köpa kattmat för, alltså, inte de verkliga cheferna)
Mina katter är likadana, speciellt 2 av dom. Får alltid lite dåligt samvete när jag går upp till garaget och stänger dörren "i ansiktet" på dom... Skulle väl vara kul att ha dom med där inne men, känns inte som en bra idé när man håller på och svetsar och kör vinkelslip och andra högljudda verktyg.
Brukar låta dom komma med in om jag inte ska göra något farligt/otäckt, t ex sortera verktyg eller liknande
Brukar låta dom komma med in om jag inte ska göra något farligt/otäckt, t ex sortera verktyg eller liknande