1 073 917 läst · 12 923 svar
1074k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Ok, bra att han kämpar på. En hungrig katt är ju inte heller bra, så han måste ju bli någotsånär mätt. En minimal smakbit av leverpastej gör honom säkert gott, men han kanske inte är som våra katter som nöjer sig med väldigt små mängder av gottigottgott för att bli nöjda och glada, och fyller på med torrfoder.
Hmm, ja jag lät mig övertalas tillslut. Eftersom katten är kastrerad så skaffade vi fonder för kastrerade men han höll ju på att äta ihjäl sig. Så nu får han vanlig mat igen. Han är extremt aktiv så det var nog inte så bra.Karlia skrev:
När han blir äldre kan vi möjligen göra ett nytt försök men inte nu. Tyvärr köpte husse en rejäl säck... Vet inte vad vi ska göra med den.
Svea är en eterisk varelse. Det förstår jag. Lite för fin för den här världen.Karlia skrev:
Men vår katt är inte så kinkig med något. Han är mer som en hund än hundarna.
Katten äter... Han äter allt men det är för lite energi i så han äter hela tiden. Kanske kan jag blanda...
Katthem en bra idé. Det borde ju finnas något i närheten.
Blanda låter som en bra idé. Klart kisse behöver energi så han kan leka med hundarna! Och så får han låta bli att fälla dig..
Svea är känslig, men så länge allt fungerar som hon anser att det ska är hon kärleksfull med stort självförtroende. Synd att en enkel sak som ommöblering av vardagsrum gör att hon tappar självförtroendet i ett par veckor..
Svea är känslig, men så länge allt fungerar som hon anser att det ska är hon kärleksfull med stort självförtroende. Synd att en enkel sak som ommöblering av vardagsrum gör att hon tappar självförtroendet i ett par veckor..