Karlia
Alltså, jag har gjort kattkalender två år i rad, dottern blir jätteglad när hon får dem. Trots att det är bara med två katter har jag förstått från vänner utan katt att det är att gå långt..

• Gilla
  • Haha
dicliff och 3 till
  • Laddar…
Microkatten
Jag tittade precis igenom lite gamla bilder jag tagit under några år. Det var svårt att hitta något annat än katter på dem... :oops:

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Snigla och 5 till
  • Laddar…
Karlia
Jag tar på svamp och mina plantor också:D

Den här lilla, två veckor gammal nu, skulle ju kunna få plats hos oss.. Två veckor gammal kattunge bredvid en vuxen katt, båda myser tillsammans.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Älska
  • Gilla
Maria T och 7 till
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
Hälsade på hos kompis som fått kattungar igen. Oj så dumt det är att göra det! Förälskade blev vi. [bild]
Ojoj :heart: man smälter.

• Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
Karlia
Vi gjorde ju det. Åkte dit och tänkte att vi inte behöver någon mer katt. Nu har vi bestämt namn och hittar på massor mer och mindre bra argument för att det egentligen vore toppenbra med tre katter.. Får se hur det blir.

• Älska
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
Vi gjorde ju det. Åkte dit och tänkte att vi inte behöver någon mer katt. Nu har vi bestämt namn och hittar på massor mer och mindre bra argument för att det egentligen vore toppenbra med tre katter.. Får se hur det blir.
Har man 2 så är väl 3 ingen egentlig skillnad... ;) osv...
Så länge vår äldsta lever och mår bra ska han slippa fler syskon än Bärroristen, sen får vi se.

• Gilla
Tule54 och 4 till
  • Laddar…
Karlia
Vi tänker att om Signe får en kompis blir Svea lämnad i fred mer. Då kommer dynamiken ändras så att det blir en stor katthög med tre katter:love:

Vi pratar också om att låta Svea vara där och se hur kemin mellan dem är. Kompisen har varit kattvakt åt Svea innan så hennes hus är välbekant. Och inklusive kattungarna är där ca 11 katter idag. Uppfödare.

Redigerat:
  • Älska
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Karlia Karlia skrev:
Vi tänker att om Signe får en kompis blir Svea lämnad i fred mer. Då kommer dynamiken ändras så att det blir en stor katthög med tre katter
You wish ...

• Gilla
Karlia
  • Laddar…
Mikael_L
  • Haha
  • Gilla
BengtH och 4 till
  • Laddar…
Vill bara tillägga att gränsen, 3, för galen katt-tant gäller den totala summan djur, oavsett om det är katter eller andra djur. Själv har jag två hundar, en katt och två akvarier. Fast akvarierna är ju mest dricksfontäner till katten...

Och jo just det, biologiskst kön har ingen koppling till galen katt-tant. Gäller alltså även män...

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Maria T och 6 till
  • Laddar…
Tecknad bild av äldre kvinna med flera katter på hennes huvud och armar mot gul bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

;)(y)

• Gilla
  • Haha
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Jiji Jiji skrev:
Vill bara tillägga att gränsen, 3, för galen katt-tant gäller den totala summan djur, oavsett om det är katter eller andra djur. Själv har jag två hundar, en katt och två akvarier. Fast akvarierna är ju mest dricksfontäner till katten...

Och jo just det, biologiskst kön har ingen koppling till galen katt-tant. Gäller alltså även män...
Är det inte dricksfontäner/ snackbar?

• Haha
  • Gilla
Karlia och 3 till
  • Laddar…
S Sona2012 skrev:
Är det inte dricksfontäner/ snackbar?
:crysmile:
Nej bara smaksatt vatten. Jag förstår inte riktigt varför men han är inte intresserad av fiskarna.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Jiji Jiji skrev:
:crysmile:
Nej bara smaksatt vatten. Jag förstår inte riktigt varför men han är inte intresserad av fiskarna.
Doh, man äter ju inte familjemedlemmar, tror du vi är kattibaler va!? :oops:

• Haha
  • Gilla
Snigla och 5 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Doh, man äter ju inte familjemedlemmar, tror du vi är kattibaler va!? :oops:
Nej det är klart, tänkte inte på det. :rofl:

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.