1 073 442 läst · 12 916 svar
1073k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Alltså, tyngdlagen gäller inte för katter har jag märkt.S Sona2012 skrev:Kan hoppat från golvet. Min kompis har en skogis som när hon var yngre hoppade upp på dörrar och gardinstänger stilla sittande från golvet. Att hon kom så högt var väl en sak för sig... men hur i H? Fick hon stopp på gardinstången? eller dörren? Det är ju inte direkt anpassat för flygande/ hoppande katter att landa!?!
Roligast var att se reaktionen när det kom folk och hälsade på som visste att kompisen hade katt. De böjde sig fram för att leta katten och plötsligt landade en katt på ryggen när hon ville komma ner från dörren och hälsa förvirringen var total när det inträffade skulle förklarasJ Jonobe skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Äntligen har Gustav hittat en kattong som funnit nåd för hans ögon. nu behöver jag inte vara avundsjuk längre på alla era katter! ❤️
En av katterna är ganska billig idag.
Vid tvåtiden imorse kom hon till sängen:
- Husse, husse! Husse! Du får för mycket luft, jag lägger mig på ditt ansikte. Men husse! Nu flyttar du på dig, jag lägger mig där igen. Såja. Huuuussse! Sluta flytta på dig, hela tiden!
Vid tvåtiden imorse kom hon till sängen:
- Husse, husse! Husse! Du får för mycket luft, jag lägger mig på ditt ansikte. Men husse! Nu flyttar du på dig, jag lägger mig där igen. Såja. Huuuussse! Sluta flytta på dig, hela tiden!
En av våra katter har fått en dålig vana att dyka upp i sovrummet vid framåt tre-tiden och beklaga sig högljutt på den dåliga servicen i huset. Samt påpeka att tapeterna i sovrummet borde bytas.kashieda skrev:
Efter nattens klagomål bestämde hon sig för att ta saken i egna händer (tassar) och forcerade den under natten stänga kattluckan, inklusive extra hinder framför. I morse när vi vaknade var katterna redan ute.
För en kvart sedan låg förövaren och laddade inför kommande natt:
Logga in
Skapa konto
Slängde ut henne, men då gick hon bara in i kontoret i ena uthuslängan och ligger nu där på varma datorn och planerar nattens hyss...