Karlia
Svea säger ifrån i god tid när vi inte sköter våra förpliktelser. Skulle inte falla henne in att äta bottenskylan. Signe smaskar glatt på och har fortfarande inte kommit på att det går att säga till.

• Gilla
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
Jiji Jiji skrev:
Oj, jag inser att jag är en kattplågare. Här är det påfyllning av mat först när det är tomt. Och ibland inte ens på en gång. Jag är en dålig matte, det är ju helt klart.
Skulle inte fungera här hemma. Då börjar kissarna bränna bildäck, kasta sten och molotovcocktails. Så det är bäst att fylla på matautomaten i tid för husfridens skull.

• Haha
  • Gilla
  • Wow
Igen och 9 till
  • Laddar…
Hennke85 Hennke85 skrev:
Skulle inte fungera här hemma. Då börjar kissarna bränna bildäck, kasta sten och molotovcocktails. Så det är bäst att fylla på matautomaten i tid för husfridens skull.
Rasmus high fivear(y):cool:

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Igen och 3 till
  • Laddar…
Jiji Jiji skrev:
Oj, jag inser att jag är en kattplågare. Här är det påfyllning av mat först när det är tomt. Och ibland inte ens på en gång. Jag är en dålig matte, det är ju helt klart.
Nejdå. Här fylls matskålen tre gånger om dagen - annars skulle vi ha svårt att hålla koll på hur mycket katten fått. Ibland kan hon komma och gnälla och påstå att hon behöver mat, då öppnar vi ytterdörren och säger ”Gå ut och fånga en mus om du är hungrig”.

• Gilla
  • Ledsen
  • Wow
  • Haha
Annelie Hultberg och 6 till
  • Laddar…
J
Svårt städa undan allt julpynt när en del blivit så poppis...

• Gilla
  • Haha
Snigla och 10 till
  • Laddar…
Karlia
Kanske att jag inte är utekatt.. Katt sett bakifrån som sitter på en snöig veranda och blickar ut över en vintrig trädgård.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
Snigla och 15 till
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Grabbarna tycker det är trist när snön kom, det enda som finns att göra är visst att brottas. [video]
[video]
Aaah, vilket mönster❤️
Alltså katternas pälsmönster;)

Redigerat:
Efter maten så är det tvagning
Två katter som tvättar sig på ett vardagsrumsgolv, en svart och en fläckig, bredvid en matta och stol.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Tule54 och 7 till
  • Laddar…
Z znitz skrev:
Efter maten så är det tvagning
[bild]
”Tvätta händerna” var hörde de det;)

• Gilla
znitz och 1 till
  • Laddar…
Vad är bättre än en kartong? Det är nog ca 8 veckor detta har varit favoritplatsen och kan inte förmå mig att slänga den
Svart katt kurar ihop sig i en brun öppen kartong på golvet.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Tule54 och 16 till
  • Laddar…
Ja, jag begriper inte de som slänger ut dyra pengar på kattbäddar...:thinking:

• Gilla
4integration och 4 till
  • Laddar…
4integration jocke4u skrev:
Vad är bättre än en kartong? Det är nog ca 8 veckor detta har varit favoritplatsen och kan inte förmå mig att slänga den
[bild]
Alldeles för stor kartong... helst ska ju kanterna bukta ut dubbelt så mycket på bredden när katten klämmer ner sig i kartongen.. Vår katt lade beslag på tomma corn-flakes kartonger de tyckte hon var hennes egendom

• Gilla
  • Haha
Tule54 och 7 till
  • Laddar…
L82v6Vb.jpg
Oskar i sin egna stol, gammal sliten kontorsstol vi inte vågar slänga då dom gillar den så

• Gilla
  • Älska
Tule54 och 10 till
  • Laddar…
ALICE! Pappa har precis murat i ugnen, och vill naturligtvis inte ha tassavtryck i leran....Jaja! jag får väl lov att sätta Aliceskydd på spisen då..
Katt undersöker nymurad ugn för att undvika tassavtryck i leran.
Skapa konto

Fick en paketleverans igår och Alice var på övervåningen då jag skulle öppna paketet. Men började med att riva av adresslappen i ett ryck! Och Djävelbärg vad det bara "small" till vid fötterna. Där stod Alice och tittade på mig med de största ögonen hon kunde frambringa. Jag vet inte VAD som lockade henne annat än att jag kan dra mig till minnes att jag gjort något liknande tidigare och sedan rullat ihop lappen och kastat iväg den till henne. Så jag gjorde det nu igen och hon vart som TOKIG! Sedan var hon sysselsatt under ovanligt lång tid. Vilket intryck det gav att hon kom ihåg ljudet och sammanhanget.. Alltså! Hon är för härlig i sitt sätt att vara och ger mig så mycket glädje och skratt över sina "övernaturliga" egenskaper.

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Paulina123 och 14 till
  • Laddar…
Karlia
Hälsade på hos kompis med kattungar idag (jag ska inte ha fler!)

Här är det farmor katt som tar hand om dem, låter dem till och med dia henne.

Vuxen katt tittar på medan kattungar diar på golvet intill en vägg.
Skapa konto

• Älska
  • Gilla
Paulina123 och 13 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.