Karlia Karlia skrev:
När de väl behöver den uppladdade energin är de dock blixtsnabba! Vare sig det gäller byten eller bäddning av säng.
Den växellådan och utväxlingen skulle fordonsindustrin studera

• Haha
  • Gilla
yonna och 4 till
  • Laddar…
Grabbarna tycker det är trist när snön kom, det enda som finns att göra är visst att brottas.

• Gilla
  • Älska
hobbs och 17 till
  • Laddar…
Mikael_L
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
Igen och 14 till
  • Laddar…
Bärra har ingen aning om varför matte tinar kött i en låda med tallrikar..?
En förvirrad ljusbrun katt ligger på rygg på ett mörkt kakelgolv och tittar upp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Paket med rått kött som tinas bredvid staplar av vita och svarta tallrikar i ett skåp.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Thomas.M och 10 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Bärra har ingen aning om varför matte tinar kött i en låda med tallrikar..?
[bild][bild]
"Bärra, hur har det gått med dieten?"
Undrar katten Jiji. "Min matte sa att jag behöver mindre blötmat eftersom jag inte är ute lika mycket när det är kallt."
"PS:jag förstår inte varför min matte inte kan göra så att det blir varmare ut, vet du?"

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Thomas.M och 6 till
  • Laddar…
Här var det iallafall så varmt och soligt idag så att en räv lade sig och solade i trädgården. Då fick katten vackert stanna inne och se på genom fönstret. Svansen var tjock vill jag lova.

(ursäkta dåligt foto, svårt att få med både katt i förgrunden och räven tio meter bort)
Katt tittar genom fönstret på en solande räv i en trädgård med buskar och staket.
Skapa konto

• Gilla
  • Wow
  • Älska
Igen och 17 till
  • Laddar…
Staffans2000
B b8q skrev:
Här var det iallafall så varmt och soligt idag så att en räv lade sig och solade i trädgården. Då fick katten vackert stanna inne och se på genom fönstret. Svansen var tjock vill jag lova.

(ursäkta dåligt foto, svårt att få med både katt i förgrunden och räven tio meter bort)
[bild]
Lyckans ostar.

Staffan

• Gilla
Thomas.M
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Lyckans ostar.

Staffan
Katten har jagat bort räv minst tre gånger tidigare, men den här såg både stor och väldigt hemmastadd ut, så det kändes inte helt säkert att den skulle lämna platsen frivilligt om katten gick ut.

• Gilla
  • Haha
  • Wow
Thomas.M och 3 till
  • Laddar…
Jiji Jiji skrev:
"Bärra, hur har det gått med dieten?"
Undrar katten Jiji. "Min matte sa att jag behöver mindre blötmat eftersom jag inte är ute lika mycket när det är kallt."
"PS:jag förstår inte varför min matte inte kan göra så att det blir varmare ut, vet du?"
Jiji, det går ganska bra, jag får 1dl tre ggr per dag, ofta är det lite kvar på morgonen. :oops:
Men vet du?! Min mat tog slut, för matte är lite disträ ibland och glömde beställa i tid, så jag fick fick äta storebrors mat, för SENIORER, den var smaskens :love:
Yummy! :p

• Älska
  • Gilla
Thomas.M och 1 till
  • Laddar…
En avkopplad röd katt sover djupt på en grå dyna med huvudet gömt under tassen.
Skapa konto

Rasmus känner lugnet inför domslut i stafetten.
Men som Sibirier sörjer man Ryssarnas diskning lite.. :confused:

• Gilla
  • Älska
Thomas.M och 7 till
  • Laddar…
Z
Bengalkatt ligger upp-och-ned på en soffa med tassarna utsträckta och blicken riktad mot kameran.
Skapa konto

Celsian hälsar ett sent god morgon!

• Gilla
  • Haha
  • Wow
Thomas.M och 13 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jiji, det går ganska bra, jag får 1dl tre ggr per dag, ofta är det lite kvar på morgonen. :oops:
Men vet du?! Min mat tog slut, för matte är lite disträ ibland och glömde beställa i tid, så jag fick fick äta storebrors mat, för SENIORER, den var smaskens :love:
Yummy! :p
"Härligt att höra!
Vet du något om det där med värmen? Jag har tydligen inte så mycket päls som andra katter, och absolut inte så fin päls som du, så matte säger att det dröjer tills jag kan vara ute i trädgården hela dagen. Men jag förstår inte varför hon inte fixar det. Jag har sett att det finns en grej inne man kan vrida på och då blir det varmare. Funkar inte det ute i trädgården också?

En annan konstig sak är att ibland när jag tittar ut är världen borta. Det är bara vitt. Då blir jag lite rädd. Hundarna, är ju lite dumma, de springer ut och hoppar och skäller när det är så där vitt ute. Jag brukar gömma mig på pianot tills världen kommer tillbaka. Är det så hos dig också?"
Hälsningar/ katten Jiji

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Tule54 och 7 till
  • Laddar…
Katt som sitter stolt i ett träd nära en entré på kvällen, upplyst av blixt.
Skapa konto

Doris ääälskar att rusa upp i trädet vid vår entré när man går förbi (för att stajla så att hon får beröm)

Katt vid namn Doris som klättrar i ett träd, synlig genom blixten i mörkret.
Skapa konto

Tog med blixten för att hon skulle synas bättre, och det gjorde hon ju :)

• Gilla
  • Haha
  • Älska
  • Wow
Hammarfall och 24 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
[bild]
Doris ääälskar att rusa upp i trädet vid vår entré när man går förbi (för att stajla så att hon får beröm)

[bild]
Tog med blixten för att hon skulle synas bättre, och det gjorde hon ju :)
Vilken uppsyn på översta bilden :love:

• Gilla
Thomas.M och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.