1 072 587 läst · 12 907 svar
1073k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Från:
https://www.facebook.com/crazycatloversunited
"Bärra, hur har det gått med dieten?"FredrikR skrev:
Undrar katten Jiji. "Min matte sa att jag behöver mindre blötmat eftersom jag inte är ute lika mycket när det är kallt."
"PS:jag förstår inte varför min matte inte kan göra så att det blir varmare ut, vet du?"
Här var det iallafall så varmt och soligt idag så att en räv lade sig och solade i trädgården. Då fick katten vackert stanna inne och se på genom fönstret. Svansen var tjock vill jag lova.
(ursäkta dåligt foto, svårt att få med både katt i förgrunden och räven tio meter bort)
(ursäkta dåligt foto, svårt att få med både katt i förgrunden och räven tio meter bort)
Logga in
Skapa konto
Lyckans ostar.B b8q skrev:
Staffan
Jiji, det går ganska bra, jag får 1dl tre ggr per dag, ofta är det lite kvar på morgonen.Jiji skrev:
Men vet du?! Min mat tog slut, för matte är lite disträ ibland och glömde beställa i tid, så jag fick fick äta storebrors mat, för SENIORER, den var smaskens
Yummy!
"Härligt att höra!FredrikR skrev:
Vet du något om det där med värmen? Jag har tydligen inte så mycket päls som andra katter, och absolut inte så fin päls som du, så matte säger att det dröjer tills jag kan vara ute i trädgården hela dagen. Men jag förstår inte varför hon inte fixar det. Jag har sett att det finns en grej inne man kan vrida på och då blir det varmare. Funkar inte det ute i trädgården också?
En annan konstig sak är att ibland när jag tittar ut är världen borta. Det är bara vitt. Då blir jag lite rädd. Hundarna, är ju lite dumma, de springer ut och hoppar och skäller när det är så där vitt ute. Jag brukar gömma mig på pianot tills världen kommer tillbaka. Är det så hos dig också?"
Hälsningar/ katten Jiji
Administrator
· Skåne
· 7 892 inlägg
Logga in
Skapa konto
Doris ääälskar att rusa upp i trädet vid vår entré när man går förbi (för att stajla så att hon får beröm)
Logga in
Skapa konto
Tog med blixten för att hon skulle synas bättre, och det gjorde hon ju