1 073 295 läst · 12 912 svar
1073k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Du missar vad tråden handlar om.H Harald Blåtumme skrev:Innan jag lämnar denna tråd så ska jag givetvis tillägga att det även finns gott om riktigt korkade katter, såväl som det finns korkade hundar inklusive ägare till dessa. Detta är inget jag har tid eller lust att befatta mig med eller dividera om och har ingen plats i denna tråd heller som jag ser det.
Jag ser vad denna tråd handlar om och vad de aktiva i tråden vill ha: gulliga kattfoton och kommentarer på dessa. Frågor kring att hålla katter på ett sätt som accepteras av omgivningen, inte uppskattat alls. En öm tå. Det är helt ok och jag önskar alla lycka till i de fortsatta delningarna av kattbilder.
Kolla in foton på alla orädda, hårt arbetande katter här som städar undan oönskade insekter, möss, ormar och fläskiga råttor.
Katten är människans bästa vän
Medlem
· Sverige
· 5 363 inlägg
Jag har iofs lämnat denna tråden men lycka till fortsatt, kul med alla fina bilder osv.
Håller med om att katter är en av mänsklighetens bästa vänner... inte minst nu när jag precis vittjade ett par Mjölner musfällor och banne mig var båda utlösta och allt bete nogsamt uppätet av kluriga möss som hittat strategier att lura dessa fällor... Fattar knappt hur de gör men det tydligen går det.
Svärmors katt (helt underbar cool cat tex med vår gamla Rottweiler, lade sig självsäkert på rygg och lät hunden nosa bäst hon ville, en dask med tassen på nosen med infällda klor om det blev för närgånget)
... skulle kommit väl till pass här men finns dessvärre på helt annan ort ca 3 mil härifrån.
Många sköna kattbilder här riktigt skoj!
Håller med om att katter är en av mänsklighetens bästa vänner... inte minst nu när jag precis vittjade ett par Mjölner musfällor och banne mig var båda utlösta och allt bete nogsamt uppätet av kluriga möss som hittat strategier att lura dessa fällor... Fattar knappt hur de gör men det tydligen går det.
Svärmors katt (helt underbar cool cat tex med vår gamla Rottweiler, lade sig självsäkert på rygg och lät hunden nosa bäst hon ville, en dask med tassen på nosen med infällda klor om det blev för närgånget)
... skulle kommit väl till pass här men finns dessvärre på helt annan ort ca 3 mil härifrån.
Många sköna kattbilder här riktigt skoj!
Bärra önskar alla kattkompisar och hoomans Gott Nytt År!
(jag höll koll på husses tallrik och fick smaka lite kött som tydligen hade passerat ugnen men det var gott det med!)
Nu har jag lagt mig till rätta och börjat göra mig nyårsfin, och tydligen finns det en räka eller två kvar sen förrätten..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
(jag höll koll på husses tallrik och fick smaka lite kött som tydligen hade passerat ugnen men det var gott det med!)
Nu har jag lagt mig till rätta och börjat göra mig nyårsfin, och tydligen finns det en räka eller två kvar sen förrätten..
Logga in
Skapa konto
Alice! Pappa försöker mäta ju.... Någon måtta får det vara med att du är social i alla fall.
Eller misstror du mig om att jag mäter rätt så du är tvungen att förstöra de förmodade misstagen?
Logga in
Skapa konto
Eller misstror du mig om att jag mäter rätt så du är tvungen att förstöra de förmodade misstagen?
Logga in
Skapa konto