J
Jag håller med, torktumlare och diskmaskin mm är bara öppet då det är rent för att torka. Stängt då smutsigt/tomt.

• Gilla
Lucif3r
  • Laddar…
En kvist som ligger på ett smutsigt golv, inburen av en katt för lek.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

PAPPA!!
Var är du?
Jag vill leeka! NU!
Jaha då var det dags igen. Ytterligare lite pinnar och kvistar som någon dragit in genom kattslussen bara för att denne "Fajbror" vill leka. Nåväl! det är bara att kapitulera (kattipulera) inför glädjen det ger och ta med kvisten-grenen eller snart stocken ut för att dra i gräset för att leka tafatt.
Första gången det inträffade så var vi lika förvånade både jag och frun över varför det kommit in kvist i hallen. Men det är bara som sagt en katt som leker hund.
Rödbrun katt ser in i kameran bredvid en liten gren på ett golv inomhus.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
p.lundgren och 15 till
  • Laddar…
J
Noramasen Noramasen skrev:
[bild]
PAPPA!!
Var är du?
Jag vill leeka! NU!
Jaha då var det dags igen. Ytterligare lite pinnar och kvistar som någon dragit in genom kattslussen bara för att denne "Fajbror" vill leka. Nåväl! det är bara att kapitulera (kattipulera) inför glädjen det ger och ta med kvisten-grenen eller snart stocken ut för att dra i gräset för att leka tafatt.
Första gången det inträffade så var vi lika förvånade både jag och frun över varför det kommit in kvist i hallen. Men det är bara som sagt en katt som leker hund.
[bild]
Så där håller vår katt på med när han är busig. Han är inte ute själv än så inga pinnar. Men strumpor, korkar, öronproppar, små kuddar och ibland byxor(!) släpas både ner i källaren och upp till vinden. Just nu är en tomteluva väldigt populär (film tid inlägg), den springer han runt med allt som oftast.

• Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
J Jonobe skrev:
Jag håller med, torktumlare och diskmaskin mm är bara öppet då det är rent för att torka. Stängt då smutsigt/tomt.

Yep samma här. Nu har visserligen ingen av mina katter någonsin försökt ta sig in i diskmaskinen eller liknande, men "better safe than sorry".

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
Tror husets åldrade ordningsman funderar på att gå i ide.
Rödbrun katt krupen till boll på en soffa vid en svart filt.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Paulina123 och 16 till
  • Laddar…
EvaMLin
hscn hscn skrev:
[bild]
Nej inte då, väntar bara på att slasket ska försvinna och den riktiga vintern ska börja... :D:love:

• Gilla
hscn
  • Laddar…
hscn hscn skrev:
[bild]
Det gäller att bolla in sig och hålla i det man har :love: Fluffig orange katt som sover ihopkrupen på en blå soffa.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
AndersMalmgren och 8 till
  • Laddar…
Silhuett av en katt sittande högst upp på ett öppet dörrblad i ett mörkt rum.
Skapa konto

Uppe på dörrbladet kan man också sitta.

• Gilla
  • Älska
Appendix och 10 till
  • Laddar…
Karlia
Signe fyllde 2 år idag. Jag plockade fram dammsugaren då glittret från julgranen fastnar i robotdammsugaren. Signe uppskattade det inte! Närbild av en gråbrun katt med en smått missnöjd min som tittar in i kameran.
Skapa konto

Hon har fått färsk kyckling också, det tyckte hon bättre om :)

• Gilla
  • Älska
pennybridge och 11 till
  • Laddar…
Katt sitter inne i en klar plastpåse bredvid en trästol och en gammal koppargryta.
Skapa konto

När Kattongen är upptagen av annat så får man imrovisera.

• Älska
  • Gilla
  • Haha
Appendix och 9 till
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
Signe fyllde 2 år idag. Jag plockade fram dammsugaren då glittret från julgranen fastnar i robotdammsugaren. Signe uppskattade det inte! [bild]

Hon har fått färsk kyckling också, det tyckte hon bättre om :)
Grattis i efterskott Signe! :)

• Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
J
...när man till slut ställer upp på julfotografering för att få vara i fred och sova...

• En vit och grå katt iklädd en röd tomtemössa ser trött ut.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
Thomas.M och 17 till
  • Laddar…
Bärras känsliga nos vädrade nåt...

Jajamensan, det vankades köttfärs, och hans högljudda skrikande lockade ner Rasmus också.

Två renslickade fat senare ligger Bärra i soffan och Rasmus i sängen och tar igen sig. :)
Kan hända Bärra provsmakade en liten bit av oxfilén innan den hamnade på grillen igår, en form av kvalitetssäkring hävdar Bärra! :love: Bortskämda, nja... Jo! :oops:

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Thomas.M och 12 till
  • Laddar…
Karlia
Rent kött är ju bra för dem, kan inte vara att skämma bort.. Bärra är tydlig med vad han vill :love:

• Gilla
  • Älska
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
Rent kött är ju bra för dem, kan inte vara att skämma bort.. Bärra är tydlig med vad han vill :love:
Bärra (och alla andra katter) ska ha 60% animaliskt protein som bränsle, för så är de konstruerade;)

• Gilla
  • Älska
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.