1 072 587 läst · 12 907 svar
1073k läst
12,9k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Försök lägga kattgodis utanför. funkade för min katt. Nu älskar han sin lucka!DennisCA skrev:
Nej, hans story är att han bodde hos en dam i Avesta tillsammans med två stora hundar och tre andra katter. Hon flyttade ut och tog med sig sina möbler och lämnade sina djur. Därifrån kom han till mig i Kopparberg. Ska försöka ladda upp en bild på honom.kisumisu skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Vad fin han är. Ja påminner lite om Börje.
Vad hemskt, hur kan man göra så.
Mina katter är från en snäll dam som tog hand om dom när mamman hade försvunnit.
Jag skulle ju såklart bara titta så kom en liten kattunge just Börje till mig. Dem sade att han ej brukar göra så och det var ju sant. Tog 2 katter den andra är Nalle ser ut som en Norsk skogskatt. Nalle är allmänt mer social. Fast med mig har ju alltid Börje varit den sociala.
Mina katter är från en snäll dam som tog hand om dom när mamman hade försvunnit.
Jag skulle ju såklart bara titta så kom en liten kattunge just Börje till mig. Dem sade att han ej brukar göra så och det var ju sant. Tog 2 katter den andra är Nalle ser ut som en Norsk skogskatt. Nalle är allmänt mer social. Fast med mig har ju alltid Börje varit den sociala.
Ni har säkert en vanlig villa/hemförsäkring.Karlia skrev:
Då ingår skadedjur och Anticimex tex sköter det lagenligt.
Tråkigt att du inte har förstånd.
Gustav är ganska lik i det avseendet också. När okända kommer in så går han ut.kisumisu skrev:Vad fin han är. Ja påminner lite om Börje.
Han har varit hos mig två år nu.
Hunden på ena bilden är också adopterad. Hela kullen hittades under en lastbil i Spanien. Hon har varit hos mig snart fem år. Jag älskar de flesta djur.