1 076 729 läst · 12 966 svar
1077k läst
13,0k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
G
GammelMan99
Elektroniktokig
· Lövånger
· 239 inlägg
GammelMan99
Elektroniktokig
- Lövånger
- 239 inlägg
Dom blir stora och tungaFredrikR skrev:
Syrran hade en Bengal, den hade väldigt långa och smala ben och var smal i kroppen men vägde mycket, tror den vägde runt 7-8 kg men den såg inte ut att väga mer än typ 4 kg.
Gillar stora katter, tyvärr så är ju renrasiga så dyra, skulle gärna ha en Norsk skogskatt
Ligga på rygg är något synonymt för mina katter. Alla 4 av rasen Maine Coon
Bild Nr 1 och nr 2: är mina nuvarande "monster"
Guldklimpens Lady Xena och Lord Ymer i nämnd följd
Bild Nr 3: vet jag inte om han lever eller inte. Fick respass till Dorotea pga osämja med Caligula. Silverklingans Zigge.
Bild Nr 4: fick jag ta bort hösten 2014 pga autoimmun sjukdom som förstörde alla röda blodkroppar. Bluegrass Caligula Calypso
Bild Nr 1 och nr 2: är mina nuvarande "monster"
Guldklimpens Lady Xena och Lord Ymer i nämnd följd
Bild Nr 3: vet jag inte om han lever eller inte. Fick respass till Dorotea pga osämja med Caligula. Silverklingans Zigge.
Bild Nr 4: fick jag ta bort hösten 2014 pga autoimmun sjukdom som förstörde alla röda blodkroppar. Bluegrass Caligula Calypso
Allox viltnät. Tror det här är för vildhöns. Nertill har jag satt kompostgaller som jag tryckt ner i jorden och sedan "sytt" i hop alltihop med fallskärmslina. Jag har även trätt lina upptill. Och sen är det vanliga billiga konsoler som jag sprayat med matt, svart färg. De var vita när jag köpte dem.Tule54 skrev:
Det var ungefär så vi hade innan plasttaket..Jiji skrev:
Sally drog i ovandelen och sedan nådde hon runt det yttersta av nätet och sedan hävde hon sig runt upp.
Dock hade inte vi dina snören uppe till...
Dom gör säkert mycket nytta och hade förmodligen stoppat Sally.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Ja linan går i konsolerna så att nätet inte går att dra ner.Z znitz skrev:
Edit: dessutom är vårt nät lite svajigare efter som vi inte har er tvärregel och jag tycker att det verkar som att katter inte gillar att klättra i nätet om det är svajigt.