1 076 661 läst · 12 966 svar
1077k läst
13,0k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Äh, vad är en kartong?Z znitz skrev:
Egen båt är det man skall ha
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
(Skalenlig seglande modell av min 36-fotare Wasa 30 Maja Gräddnos)
Japp, katten älskar vatten. Det är nästan en fixering.Mikael_L skrev:
Det är inte helt lätt att byta vatten i akvarierna
som synes. Det gäller att vara snabb. Här var jag inte tillräckligt snabb.
I egenskap av husets ordningsman kräver jag lite mer respekt från husse, vill ha någorlunda stabilt underlag för tuppluren.
Så där ja, klart bättre!
ZZZZZZZZZZZ
Logga in
Skapa konto
Så där ja, klart bättre!
Logga in
Skapa konto
ZZZZZZZZZZZ
Logga in
Skapa konto
Oj, bra frågaSnigla skrev:
Vi köpte dom i "grannbyn" på https://www.lidensmobler.se/ för säkert en 7-8år sedan, ev. längre.
Paket med bord och 4 stolar.
Pappa letade efter katten, men trots att det bara var ett stort rum.. kunde han inte hitta honom.
Nisse är en katt som inte gärna ligger i kartonger.. under täcken .. högt upp. Han är som hunden! Ligger på hennes kudde på golvet, eller typ utslagen på golvet.. (jag tror han tar efter henne)
..men iaf hittade vi honom efter ett tag, i transportburem (enda gången den använts innan är vid besök hos veterinären och då går han inte in frivilligt)
Dem stod nedanför l/l pumpen (gjorde buren varm) och hade en stor filt i sig.. mycke varmt o gosigt tydligen!
Nisse är en katt som inte gärna ligger i kartonger.. under täcken .. högt upp. Han är som hunden! Ligger på hennes kudde på golvet, eller typ utslagen på golvet.. (jag tror han tar efter henne)
..men iaf hittade vi honom efter ett tag, i transportburem (enda gången den använts innan är vid besök hos veterinären och då går han inte in frivilligt)
Dem stod nedanför l/l pumpen (gjorde buren varm) och hade en stor filt i sig.. mycke varmt o gosigt tydligen!
Burarna är uppskattade av vår äldre herre när dom står framme, men från början var det nog mest att ha ryggen fri när lillebror flyttade in..Snigla skrev:Pappa letade efter katten, men trots att det bara var ett stort rum.. kunde han inte hitta honom.