yonna yonna skrev:
Den där kissen har tydligen missuppfattat sin roll i tillvaron:thinking:
Inte alls. Katten vill föda upp den spinkiga musen innan middagen!

• Gilla
Jiji och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
Frasse:
"Hade du tänkt ta kylväskan till jobbet imorgon?, Glöm det !"

Jag:
"Uppfattat!"
Grå katt bekvämt sittande i en öppen blå kylväska och ser nöjd ut.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Snigla och 8 till
  • Laddar…
En av våra katter gillar att ligga på rygg och sova.. Iom att den är lite överviktig så rullar den inte över som den andra gör.

Även dags att köpa kattmat igen, vad använder ni och vart köper ni? tänkte om man ska beställa på nätet så det blir lite billigare?

• Svart katt som sover på rygg på en grå matta inomhus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
W Willewonka skrev:
Även dags att köpa kattmat igen, vad använder ni och vart köper ni? tänkte om man ska beställa på nätet så det blir lite billigare?
Jag handlade från foderbilen, största förpackningen av den sorten min Manie Coon gillade, smarta med foderbilen va att deras leverans (vem det nu va som levererade) lämnade paketen utanför dörren

Zooplus tycker jag är bra

• Gilla
  • Älska
RoBo och 2 till
  • Laddar…
Handlar kattmat och sand från Husse och får det levererat till dörren. Min Husse skickar sms några dagar innan han kommer på sin leveransrunda och då är det bara att beställa om man vill ha något. Fungerar lysande.

Vi handlar av: https://www.bitiba.se/
Bra priser och service. De har även de dyra veterinärfoderna till bra priser!

Brukar köpa djupfryst råfoder hos lokala Djurmagazinet till mina jamare. Dom ska ha det bästa som går att ge. Utfodrar med mush vaisto cat. Fungerar kanon :)

Mikael_L
DennisCA DennisCA skrev:
Men det är väl ändå bättre än detta?
Wow, din katt?
Är musen en tammus?

Nä, dina katter såg väl annorlunda ut, en svart och en ... hm lite gråmönstrad ..?

Ja det var inte min katt, här är mina
73370597_1048312798675575_3220057116341436416_n.jpg

• Älska
  • Gilla
Lill72 och 5 till
  • Laddar…
Maria T
W Willewonka skrev:
En av våra katter gillar att ligga på rygg och sova.. Iom att den är lite överviktig så rullar den inte över som den andra gör.

Beroende på var du bor, men har du inte närhet till nåt Arken (tidigare Grizzly) eller Djurmagazinet, så skulle jag rekommendera Zooplus som är en nätbutik, riktigt bra utbud och likaså leveranser.
Har också haft långpälsade mörka katter och precis som @Andy78 så har jag pratat med, och även försökt flytta på katten, som visade sig vara tröjan, som låg i stolen (värre när de ligger i trappan, på natten).

Maria T Maria T skrev:
Beroende på var du bor, men har du inte närhet till nåt Arken (tidigare Grizzly) eller Djurmagazinet, så skulle jag rekommendera Zooplus som är en nätbutik, riktigt bra utbud och likaså leveranser.
Har också haft långpälsade mörka katter och precis som @Andy78 så har jag pratat med, och även försökt flytta på katten, som visade sig vara tröjan, som låg i stolen (värre när de ligger i trappan, på natten).
Har faktiskt inte kollat priser på Arken, bara antog att de är skapligt dyra. Får svänga förbi och kolla i helgen

Zooplus eller Vetplus.
Kollar Prisjakt oftast.

RoyalCanin får våra.

J jonjoh skrev:
Veterinärbesök igår, hur kul som helst tydligen.

Doris, 3 år som vägde 5.35kg
[bild]

Sedan lilla Harry, 2 år som vägde nätta 8.8kg...
[bild]

Norska skogkatter, Doris är moster åt Harry. :D

Och såhär brukar det se ut efter att dom tröttat ut sig, Harry har inte riktigt förstått att han blivit lite för stor för det där katträdet.:crysmile:
[bild]
Eller så har katträdet blivit för litet.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.