687 794 läst · 2 879 svar
688k läst
2,9k svar
Ajax alarm systems
Husägare
· Västernorrland
· 2 494 inlägg
Funkar sjukt bra så behovet är litet att felsöka. Som sagt Ajax Supportbuddy FB grupp funkar också.jocke4u skrev:
Gött, då finns det flera kanaler
Medlem
· Stockholms Län
· 694 inlägg
Det skrevs extremt mycket när många var i funderingar på att skaffa ett.jocke4u skrev:
Sedan fick folk sina larm, hade lite fler frågor, och sedan blev det radiotystnad.
Så det betyder antingen att dom var så kassa att folk slängde ut dom och skämdes, eller att det helt enkelt fungerade bra
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Jag är fortfarande nöjd med mittn_sandstrom skrev:
En billigare rökdetektor skulle jag önska mig, så jag kan strössla med dem.
Är nog så att alla är väldigt nöjda samt att deras grejer är riktigt användarvänliga, såväl vid installation som vid daglig användning. Jag har satt upp tre system, varav ett större samt har flera bekanta som också satt upp dessa larm och bevakar denna tråd om någon har frågor. Ajax är på flera punkter faktiskt rent överlägset flera andra fabrikat jag jobbat med tidigare
Husägare
· Stockholm
· 106 inlägg
+1. Är tyst för att det fungerar så felfritt här. Enda jag saknar är en schysst integration med Home Assistant, men kan i alla fall få ut larmets status där vilket räcker långt.
Jag har kört mitt i ett par år nu, otroligt nöjd. Detta år blev de första batteribytena av, vissa delar har jag fortfarande inte behövt byta på efter snart 4 år
Har ett ganska stort system numera och det enda som har hänt är att keypaden strulade och att jag bytt backup batteriet i hubben.
Har ett ganska stort system numera och det enda som har hänt är att keypaden strulade och att jag bytt backup batteriet i hubben.
Husägare
· Västernorrland
· 2 494 inlägg
Husägare
· Västernorrland
· 2 494 inlägg
Medlem
· Stockholms Län
· 694 inlägg
Dom har ju den här på gång.
Med även trådade enheter!
https://ajax.systems/products/hub-hybrid/