Det är det också.roli skrev:
Men det är inte målet utan vägen dit som är poängen. Fast min fru delar inte riktigt den uppfattningen.
För egen del kan jag säga att det kanske kommer en liten resume på temat "Hur lång tid tar det att bygga ett badrum", men jag brottas lite med funderingar kring hur mycket man vill blotta på webben. Förr eller senare kanske någon myndighetsperson har synpunkter på hur jag gör saker även innanför husets väggar.... :-/
Julafton; du ser ut och ha födelsedag, nyårsafton och en bröllopsnatt med en snygg blondin framför dig.
Lycka till
Lycka till
Och så undrar ni varför ingen använder sök-funktionen, allt man hittar är trådar typ denna... ;D
Men V8 sågen är nog svår att slå, själv har man en sketen DeWalt DW707 girsåg men å andra sidan hinner man inte förstöra så mycket när flickvännen är borta... Rycker man igång V8:an så har man väl inget hus kvar efter 5 minuter..
Men V8 sågen är nog svår att slå, själv har man en sketen DeWalt DW707 girsåg men å andra sidan hinner man inte förstöra så mycket när flickvännen är borta... Rycker man igång V8:an så har man väl inget hus kvar efter 5 minuter..
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Äntligen en gårdsmaskin eller är det nu den personliga konkursen tar vid..
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Skall äntligen köpa hus
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Coola elbilscabbar äntligen på ingång
Laddboxar & Elbilar -
Äntligen ett hus med korrekt prioriterad planlösning….
Arkitekter, Arkitektritat & Extern design -
äntligen julafton!! Tomte tar heldagsledigt !!
Övrigt Off Topic