Quiz: Har du koll på luft-luftvärmepumpar? https://www.byggahus.se/quiz/379-har-du-koll-pa-luft-luftvarmepumpar
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 17 andra personer (22%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 18 andra personer (21%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 60 andra personer (61%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 22 andra personer (19%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 33 andra personer (19%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 336 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 336 inlägg
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 102 andra personer (58%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 104 andra personer (58%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 156 andra personer (85%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 769 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 166 andra personer (85%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 119 andra personer (57%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 19 andra personer (6%) som har gjort quizet "Har du koll på luft-luftvärmepumpar?"